OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vi söker nu en leveransadministratör till vår kund Mercedes-Benz.De har sin verksamhet belägen i mycket ljusa och trevliga lokaler i Akalla.Som leveransadministratör kommer du att arbeta tillsammans med företagets säljare och assistera med all administration kring bilförsäljningen och leveransen.Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att: *orderregistrera nya/begagnade bilar i affärssystemet Kobra *utskrift/iordningställande av leveranshandlingar *bevaka leveranstider *viss kontakt med försäkrings- och finansbolag *diversefakturering *nybilsbeställning mot bilfabriken *debitera och kreditera kostnader *stämma av och följa upp fordonskalkyler *stödhantering och uppföljning mot generalagent Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Eftersom du bland annat kommer att sköta fakturering och kreditering/debitering ser vi gärna att du har vissa ekonomiska kunskaper.Erfarenhet av bilbranschen samt kunskaper i InfoTorg och affärssystemet Kobra är mycket meriterande men inget krav.Du bör vara en god administratör som är noggrann och ansvarsfull.Vidare är du stresstålig samt duktig på att prioritera och planera.Du presterar bra både självständigt och i team samt att du har en hög servicemedvetenhet.Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen att skicka in dina handlingar omgående.