OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kunds räkning i Norrköping söker vi nu leveransadministratörer!
Gillar du att arbeta administrativt? Trivs du att hantera många olika arbetsuppgifter och att arbeta i ett team med dedikerade kollegor? Hos vår kund står kvalité och god service i fokus, och vi söker därför nya kollegor med positiv anda, som vill arbeta administrativt och har en vilja att bidra till kundnöjdhet och goda resultat. Som leveransadministratör hos vår kund kommer du att erbjudas ett flexibelt arbete med mycket goda möjligheter till utveckling, med bolaget och individuellt.
För denna tjänst kommer du att rekryteras direkt till kunden. Vi på Clevry ansvarar för rekryteringsprocessen och frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig rekryterare. I detta fall Lajla Dzebic (lajla.dzebic@clevry.com). För att gå vidare i denna rekryteringsprocess behöver du utföra ett självskattningstest som skickas till din mail vid ansökningstillfället. Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare.
Om rollen
Som leveransadministratör kommer du inneha en nyckelroll i affärsverksamheten då ditt arbete innebär att knyta ihop säcken och slutbehandla bolagets försäljningar. Rollen innebär därför att du kommer vara en länk mellan försäljningsavdelningen och kund och se till att kunderna får sin leverans och att administrationen kring leveransen är slutförd och korrekt. Du kommer att sitta i ett team där ni har som gemensamt mål att bidra med högklassig service för både interna och externa kunder. Utöver din kontakt med försäljningsavdelningen kommer du även ha kontakt med bolagets generalagenter, marknadschefer och övriga kollegor inom administrationen.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Orderhantering
- Leveranshandlingar
- Fakturering och stängning av affärer
- Inköp
- Manuell fakturering i IFS
- Hantering av fakturor
- Support mot säljare och en del kunder
- Säkerställa vid månadsavslut att samtliga affärer är klara
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placeringsort: Norrköping
Din profil
Vi söker dig med en avklarad gymnasieutbildning, gärna inom ett ekonomiskt område. För denna rekryteringsprocess kommer vi främst fokusera på dina personliga egenskaper men det är givetvis meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen bör du som person vara öppen för flexibilitet då dina arbetsdagar kan komma att se olika ut. Du uppskattar ett högt tempo i ditt arbete och har inga problem med att hantera olika arbetsuppgifter och kunna behålla ditt fokus på god kvalité. Du gillar att arbeta i grupp men har heller inga svårigheter med att arbeta självständigt och fatta egna beslut. Då du kommer ha daglig kontakt med interna och externa kunder, värderar du en högklassig kundservice och ser till dina kunder får ett mycket gott bemötande. Vidare är du som person rättfram och utåtriktad, du tar ditt arbete på stort allvar och är strukturerad och ordningsam.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Efter att du har skickat in din ansökan kommer vi att behandla den så snart vi kan. Om du aktuell för tjänsten kommer vi sedan att kontakta dig för en telefonavstämning. I denna rekryteringsprocess tillämpar vi ett löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer + 46 (0) 70 417 92 81.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)