leveransansvarig

leveransansvarig

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundbemötande och god service? Vi söker nu en Leveransansvarig! 
Som Leveransansvarig är din huvudsakliga arbetsuppgift att leverera kaffe, te och tillbehör till befintliga företagskunder. Du utför service av kaffemaskinerna och åtgärdar enklare fel för att allt ska fungera väl. Vidare har du ansvar för merförsäljning, beställningar och löpande kontakt med kunderna i ditt distrikt. Du erbjuds en intressant och utmanande tjänst med goda utvecklingsmöjligheter i ett företag som expanderar och har en spännande resa framför sig.



Ansvarsområden
I rollen äger du helhetsansvaret för dina kunders fikalösning, från beställning och leverans till skötsel av maskiner. Vi vill givetvis ge dig rätt förutsättningar så vid anställningens start erbjuds du en baristautbildning i syfte att kunna förse kunderna med information om produkter som förhöjer smakupplevelsen. Du kommer ha daglig kontakt med dina kunder och kontaktpersoner därför krävs det att du har hög social kompetens och att du gillar att skapa och bygga relationer.

Arbetstider
Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod.
Fast lön enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. 
Arbetstiderna är vardagar 07:00-16:00 eller enligt överenskommelse.

Kvalifikationer
För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du är en samarbetsorienterad och lyhörd person med känsla för bra service. Du är driven och ansvarsfull och skapar effektivitet i din vardag genom att arbeta noggrant och strukturerat. Eftersom rollen innebär en hel del kundkontakt ser vi också att du har en god kommunikativ förmåga. Kostnadsmedvetenhet, relationshantering, initiativ förmåga samt en lagspelare är viktiga egenskaper för att lyckas i rollen.

Krav:
B-körkort manuell
Gymnasieexamen


Meriterande:
Erfarenhet inom service
Uppskattar kaffe


Det är viktigt att du inte är rädd för att "hugga i" eftersom arbetet kräver vissa fysiska moment. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service och kundvård, gärna inom detaljhandeln. 

Ansökan
2022-02-10, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För mer information: Zaid Hamza, Konsultchef, zaid.hamza@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2022
  • Ansök senast: 13 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

Butiksmedarbetare, team fäsk, Willys Hyllinge Handelsplats

25 november 2024