OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work är bemannings- och rekryteringsföretaget för studenter och unga akademiker. Vi är idag Sveriges största arbetsgivare för studenter och har ungefär 1 600 konsulter ute på uppdrag varje månad. Vi verkar för att företag skall erbjudas en kanal för att kunna säkra sin kompetenstillförsel på såväl kort som lång sikt samtidigt som studenter och unga akademiker skaffar sig värdefulla meriter och kontakter inför framtiden. Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb. Vi jobbar inom de flesta branscher och med många av Sveriges största företag såväl som med mindre organisationer. Academic Work är idag ett av Sveriges största bemanningsföretag med cirka 100 personer sysselsatta internt. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping och uppdrag över hela Sverige. Välkommen till framtiden! Academic Work söker nu för kunds räkning en leveransansvarig till Nödinge utanför Göteborg på heltid tre månader med möjlighet till förlängning. Kommunikationerna är mycket goda till företaget från Göteborg. Kunden är en global organisation som är världsledande inom produkter och tjänster som förbättrar produktivitet inom främst kliniska, analytiska och forskningslaboratorier. Centrallagret finns i Nödinge, mellanlager finns i flera andra länder och kunderna finns också i flera olika delar av världen. Din roll kommer att bli att se till att leveransflödet fungerar bra. Du är ansvarig för informationen kring in- och utleveranser, övervakar att allt går iväg och kommer in i tid och när det inte sker så är din roll att driva på arbetet. Du kommer främst ha kontakter internt och då det är ett internationellt företag kommer en del av kontakterna ske på engelska. Du kommer att få verktyg och stöd från den person som tidigare haft rollen de första veckorna i ditt arbete. Vi söker dig som har lite arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Du bör ha en god insyn i hur leveransflödet i ett företag fungerar. Dina engelskakunskaper är mycket goda. Du bör också ha viss teknisk förståelse. Har du erfarenhet av ansvar i en arbetsroll är det mycket meriterande. Som person är du framåtdrivande, utåtriktad och trivs i en roll där du tar egna initiativ. Skicka gärna din ansökan snarast möjligast då start är v 13.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382
0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372
0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson