OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en Leveransansvarig till ett stort, känt IT-företag. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ta emot och koordinera beställningar från kund, följa upp faktureringsunderlag, genomföra regelbundna kundmöten och tillsammans med kunden planera utrullningsprojekt, säkerställa att SLA:er uppfylls samt att ansvara för kundlager. Kravprofil - Teknisk utbildning - Arbetslivserfarenhet från större leveransprojekt - Arbetslivserfarenhet från retailbranschen är meriterande - God kännedom om PC- och Office-miljö - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en serviceminded, problemlösare som tycker om ordning och reda, såväl kontakt med kunder som administrativt arbete trivs du med. Du har lätt för att samarbeta med olika yrkeskategorier, är öppen och kontaktskapande. Du är självgående, drivande och stresstålig. Du har lätt för att sköta flera uppdrag samtidigt.