OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta för att förenkla vardagen inom hälsa, vård och omsorg och på så sätt skapa ökad tillgänglighet och delaktighet för patienter.
Rollbeskrivning
Rollen som kundfokuserad leveransansvarig är en bred och stimulerande roll där du kommer vara samarbetspartner till säljavdelningen och arbeta nära kunden både vad gäller teknik, leverans av projekt samt utbildning. Du kommer ha ett helhetsansvar för kund med ansvar att konfigurera, implementera samt utbilda dem i systemen. Stor vikt vid implementering ligger i att koordinera olika personer och aktiviteter för att sy ihop leveransen i sin helhet. I din roll kommer du även stötta kunden i det verksamhetsförändringsarbete de kan komma att behöva göra för att säkerställa att tjänsten når sin fulla potential.
Som leveransansvarig på Acceptus kommer du att arbeta med den verksamhetsmässiga och tekniska implementationen av en rad olika tjänster samt stödja och hantera integrationen av nya kunder. Du är med i ett tidigt skede under försäljningsprocessen som specialist kunnig och följer därefter kunden under hela resan i implementering och deltar i kommande utveckling.
Du kommer att vara en viktig del i Acceptus relation till kunderna och därmed vara med att bygga starka långsiktiga relationer
Om dig
Du har en god kommunikativ förmåga och är intresserad av att bygga långsiktiga relationer såväl internt som externt. Du är van att jobba strukturerat för att säkerställa framdrift och har ett prestigelöst förhållningssätt till vad som behöver göras för att nå målet. Du är positiv och flexibelt inställd till förändring och ser det som en möjlighet till din egen utveckling såväl som kundens.
Skallkrav:
- Eftergymnasial utbildning med minst 3 års arbetslivserfarenhet
- Har projektledarutbildning med 1-2 års erfarenhet av att driva egna projekt.
- Har god förståelse för vad digital transformation är
- Erfarenhet av administrativt arbete och trivs i en roll där du får arbeta självständigt med mycket eget ansvar.
- Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
- Har 1-2 års erfarenhet inom kundnära arbete och att driva merförsäljning.
Meriterande:
- Erfarenhet av andra digitala plattformar eller lösningar.
- Någon form av vårdbakgrund
Egenskaper
- Ambitiös och målinriktad.
- Nyfiken på digitalisering i vården och omsorg.
- Lösningsorienterad och flexibel
- Du är en lagspelare och trivs i att arbeta i team med andra för att uppnå bästa resultat mot kund
- Kommunikativ med förmåga att hantera återkoppling. Engagerad och stimuleras av att se resultat.
Om Acceptus
Acceptus arbetar för att förenkla vardagen i vårdrelaterade verksamheter inom hälsa, vård och omsorg. Vi är en oberoende aktör med lång erfarenhet och specialistkompetens inom ett stort antal verksamhetsområden inom hälsa, vård och omsorg.
Acceptus erbjudande av digitala lösningar till vården är ett led i utvecklingen för att möta morgondagens behov. Syftet är att i samverkan med vården bidra till effektivitet i vårdarbetet för personalen i syfte att uppnå minskad administration och ökad tillgänglighet för patienten. Vi driver utveckling i nära samarbete med våra kunder och erbjuder såväl egenutvecklade kundanpassade digitala tjänster som lösningar från andra leverantörer som vi ingått partnerskap med.