OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svenska hem är en franchisekedja med knappt 40 butiker i hela Sverige. Vi är en av de ledande heminredningskedjorna där butikerna ägs och drivs av engagerade handlare.
Hos oss på Svenska hem hittar du ett stort utbud av genomtänkta soffor, välbyggda matgrupper, sköna sängar och andra inspirerande inredningsdetaljer. Hit kommer du om du efterfrågar kvalitet och samtidigt vill kunna hitta ditt personliga uttryck i det som är lite mera du.
Som säljare på Svenska hem brinner du för försäljning och ser till att kunden får hjälp och blir vägledd till bästa köp.
Du skapar resultat tillsammans med dina medarbetare och med din positiva attityd och arbetsvilja är du ett föredöme och en inspiratör för övriga medarbetare - varje dag.
Som leveransansvarig ser du till att kunderna får bra service vi avlämnandet av deras möbler. Håller avtalade tider och är ett bra ansikte utåt mot kunderna.
Du tar egna initiativ och jobbar lika bra självständigt som i grupp.
Utöver detta ser vi att du har erfarenhet av personlig försäljning, goda datorkunskaper och kan formulera dig väl i såväl i tal som text.
För oss är ordning och reda en självklarhet. Butiken ska alltid se attraktiv ut för kunden och du säkerställer att butiken motsvarar kundernas förväntningar. Lageransvarig innebär att sköta och ansvara för leveranser till kunder. Ringa och boka in tider till kunder och få ett bra körschema.
Övriga dagar är du säljare i butik, inkluderat helgarbete.
Innefattar mycket kundkontakt, en hel del montering, tunga lyft, ommöblering i butik etc