OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Flexlife Konsulting är en del av Tranpenad koncernen. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom områdena kontor & ekonomi, sälj & marknad samt logistik. Vi bemannar dagligen i regionerna kring Göteborg, Stockholm, Trollhättan och Jönköping. Vi på Flexlife Konsulting är kollektivavtalsanslutna och kvalitets-, miljöcertifierade.
Som konsult hos oss blir du en del av vår bemanningsstyrka och får en unik möjlighet att på kort tid utöka din arbetslivserfarenhet och ditt professionella kontaktnät. Vår viktigaste tillgång är våra kompetenta konsulter och vi är ständigt på jakt efter fler duktiga medarbetare!
Om tjänsten
Vi söker nu för kunds räkning en leveransbevakare. Kunden är ledande leverantör av inredningslösningar och på stark tillväxt. Företaget andas härlig energi och proffsighet och söker nu fler till sig!
Du kommer jobba på leveransavdelningen i en grupp på 4 sammansvetsade personer på Göteborgskontoret, men närmaste kollegor finns även på backoffice, sälj, i chaufförsleden samt företagets montörer som slutför arbetet ute hos kund. Du sitter som bevakare av flödena från leverantörer, fabrik samt lager för att säkerställa korrekta effektiva leveranser till kund. Här ingår det planering och samordning av de olika transportflödena, inbokning av montörer, aviseringar samt reklamationshantering. Dina kanaler är många och Kunden står i fokus! Du syr ihop det från order till slutleverans.
Din profil
Vi tror att du som söker har haft en samordnande roll tidigare. Kanske har du redan arbetat i denna roll ett par år eller har du haft en nära roll till denna tjänst på ett företag och har förståelse för denna del av processen, order-inleveranser-lager- utleveranser. Du är en person som arbetar strukturerat under deadlines. Du har lätt för system och en naturlighet för att se samband. Då du ansvarar för eget geografiskt område i denna roll så har du ett eget driv och är självgående i ditt dagliga arbete. Du är även en riktig teamplayer och har lätt för att samarbeta och gemensamt hitta lösningar för att nå högsta kvalitet och kundnöjdhet. Du gillar högt tempo och triggas av att nå uppsatta mål.
Du och företaget har en gemensam syn på att allt handlar om att kunna ge kund och sina kollegor det där lilla extra som gör skillnad. Tempot är snabbt och hektiskt och omprioriteringar sker ständigt vilket är utmanande och naturligt för dig. Lika viktigt tycker du att det är att jobba ihop i ett härligt klimat där energin är hög och skratten får ta plats!
Vi ser att du har med dig:
- Förståelse av Order/Supply flöden
- Erfarenhet av en samordnande roll
- Vana att jobba mot deadlines
- God systemförståelse
- God lokalkännedom
Meriterande:
- Movex
Arbetstider och övriga villkor
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Marknadsmässig
Typ av uppdrag: Föräldravik med mycket goda chanser till förlängning
Ansökan
Tjänsten kommer att tillsättas omgående så urval och intervjuer kommer ske löpande så skicka din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Ahlén
0708-338419
Maria Ahlén
0708-33 84 19
Marcus Johansson
0708-429471
Marcus Johansson
0708429471
Maria Ahlén
Milvi Piibeman
0704-204421
Maria Ahlén
Milvi Piibeman
Sara Wilck
Jan Hagström
0704-202530