OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trans-Auto AB säljer och renoverar drivlinekomponenter inom mobil och marin industri på den nordiska och baltiska marknaden. Vi representerar världsledande varumärken och med hjälp av bred teknisk expertis och en hög servicegrad kan vi erbjuda våra kunder ett komplett stöd under applikationens hela livslängd. Vårt huvudkontor ligger i Södertälje söder om Stockholm där vår anläggning även innefattar lager och verkstad. Vi har även ett försäljningskontor i Finland. Trans-Auto ingår i den framgångsrika Axel Johnson koncernen.
Läs mer på www.transauto.se och www.axeljohnson.se
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga ansvarområden är internservice inklusive telefonväxel, leveransbevakning gentemot kund och leverantör.
Det innebär att du:
- sköter företagets växeltelefon
- hanterar och kommunicerar leveranssäkerhet mot kund
- uppdaterar inköpsordrar, sköter anskaffning vid uppkomna brister och hanterar inköp av specifika artiklar
- administrerar inköp av kontorsmaterial
Kvalifikationer
Vi söker dig som har/är:
- gymnasial utbildning
- god IT-förmåga och behärskar Microsoft Office
- mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du besitter följande kompetenser/egenskaper:
- serviceinriktad både internt och externt
- kommunikativ och god samarbetsförmåga
Ansökan
Vi samarbetar med Addilon i denna rekrytering. Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du in snarast via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Frågor om tjänsten besvaras vardagar 9.00-10.00, 010-207 01 50, menyval 3.
Om Addilon
Rekrytering av rätt chefer och specialister inom främst teknik, försäljning, inköp och logistik i Mälardalen, Stockholm, Göteborg, Helsingfors, Köpenhamn, Oslo och Chicago.
Följ oss på:
LinkedIn | Facebook | Instagram
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.
Sökord: