Leveranskoordinator

Leveranskoordinator

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Rollen som leveranskoordinator innebär den att implementera våra kunders växellösningar och ge kunden den bästa möjliga onboardingupplevelsen på Advisera. Du arbetar med tilldelade kundprojekt för att säkerställa att varje start och onboarding blir så smidig som möjligt. Du ansvarar för och planerar dina projekt utifrån våra förutsättningar och kundens önskemål. Du driver projekten framåt och har kontakt med både kunder, interna rådgivare och våra leverantörer.

Du gillar att bygga relationer, har lätt för att knyta kontakter och trivs med att arbeta målstyrt. Är du dessutom en person som tar tag i saker när du ser ett problem, eller gärna lär dig något nytt när du märker att du inte kan det, är du definitivt en person som passar in hos oss.

Naturligtvis är det också viktigt att du vill ha roligt på din arbetsplats, har ett öppet sinne och en fantastisk humor!

Arbetsuppgifter:

Löpande kontakt med kunder, leverantörer och Adviseras rådgivare.

Validering och insamling av kunddata, utbildning av kund, portering, leveransavstämningar, driftsättningar och överlämning av projekt till eftermarknadsavdelningen.

Orderregistrering och avstämning i CRM-system.

Säkerställa att tidsplaner och kvalitetskrav uppfylls.


Vi ser gärna att du har:

Intresse för teknik och IT.

Avslutad gymnasieutbildning.

God kommunikationsförmåga, både i tal och skrift.

Erfarenhet av serviceyrken och kundbemötande.

God vana vid att arbeta med Microsoft 365 och olika CRM-system.

Lösningsorienterad och pedagogisk, med förmåga att hantera ett högt arbetstempo.

Noggrann och detaljfokuserad.

Trivs med problemlösning.


Meriterande:

Dokumenterad erfarenhet av telefoni- och IT-relaterade tjänster.

Erfarenhet av att bygga och leverera abonnemang och växellösningar till kund.


Varför Advisera:

Fantastisk arbetsmiljö och gemenskap med kollegor.

En kultur där individens utveckling värderas högt, med ständig coaching och utbildning.

Gemensamma frukostar, after works, teamaktiviteter och årliga konferenser.

Attraktiva förmåner och möjligheter till kompetensutveckling.


På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har du potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterier.

Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta Jenny@advisera.se.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2024
  • Ansök senast: 27 oktober 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024