Leveranskoordinator med ett intresse för konsultmarknaden, Stockholm

Leveranskoordinator med ett intresse för konsultmarknaden, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 9 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker nu en leveranskoordinator där du kommer vara en nyckelroll i deras bemanningsfunktion. Du arbetar på en taktisk nivå med frågor som rör bemanning.

Dina dagliga uppgifter innebär mycket kommunikation, rådgivning till leveransorganisationen, dialog med leverantörer och konsultmäklare.

Arbetsuppgifter:

- Arbeta med bemanning på en taktisk nivå.
- Hantera relationen med våra leverantörer, arbeta med olika avtalsformer, ta fram underlag/statistik till rapporter.
- Vara drivande i kontakt med inköpsavdelning och beställare
- Bibehålla och utveckla leverantörssamarbetet


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Förståelse för konsultmarknaden.
- Tidigare relevant erfarenhet kan vara inom rekrytering/bemanning, konsultchef hos konsultbolag eller från inköpsorganisation.
- Systemvana och erfarenhet från processinriktat arbete.
- Relationsbyggare
- Erfarenhet från att arbeta med teamleveranser


Språkkunskaper
Utmärkt svenska i tal och skrif

Önskemål om personliga egenskaper:

Som person är du strukturerad och noggrann samt har lätt för att organisera och planera ditt arbete. Du är driven i ditt sätt att arbeta och har förmåga att hantera dagliga förändringar i arbetet.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2022
  • Ansök senast: 5 april 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024