Leveranskoordinator till Danderyd

Leveranskoordinator till Danderyd

Arbetsbeskrivning

Vår kund växer och tillsätter en ny tjänst. Du kommer att arbeta med reservdelsbeställningar och uppföljning av leveranser. Du kommer få stora möjligheter att påverka utformningen av tjänsten.

Vår kund är världsledande inom värme och kyla och sitter i ett öppet kontorslandskap i trevliga lokaler i Danderyd. De arbetar hemma ca 2 dagar per vecka om arbetet tillåter det.

Arbetsuppgifter

Du kommer att fokusera på frågor från kunderna om reservdelar. Du lägger sedan beställningar, följer upp lagerstatus och övervakar leveranser. Du ansvarar för återkoppling och leveransinformation till kunden.

I rollen blir du superuser i reservdelssystemet.

Kvalifikationer

Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för order-, leverans- och supportflöden. Du har stort tekniskt intresse och har arbetat i flera olika affärssystem. Du har god kommunikativ förmåga och är van att arbeta med telefon och e-post som verktyg.

- Mycket goda kunskaper i Office 365 är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav


Personliga egenskaper

Ordning och reda är viktigt för dig och du trivs med att arbeta strukturerat. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines.

Du arbetar bekvämt i en roll med mycket interna och externa kontakter via telefon och e-post. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel och att du snabbt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår.

Du är tekniskt intresserad och tycker om att fördjupa dig i den produkt du arbetar med.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: snarast möjligt
- Omfattning: heltid 37 timmars arbetsvecka
- Placering: Danderyd
- Uppdragstyp: 6-12 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunderna önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Liknande jobb


10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024