OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Eways.
Om företaget:
Eways är en rikstäckande laddoperatör som gör det lätt för både företag och privatpersoner att välja elbil. Eways finns så att framtida generationer ska slippa den stora miljöförstöring som fossila bilar står för. Dem tillhandahåller laddlösningar för enkel, snabb och säker laddning av elbilar hemma, vid arbetsplatsen och publikt. Eways är en oberoende laddoperatör som hjälper sina kunder genom hela processen från idén om att kunna ladda elbilar, hela vägen till driftsättning och övervakning av laddstationer. Dem erbjuder en mängd innovativa tjänster för övervakning, statistik, lastbalansering och betalningslösningar. På kort tid har dom därför lyckats få stora företag, fastighetsägare, privatpersoner och kommunala bolag som kunder.
Här erbjuds en unik möjlighet att påverka din egen roll och vara med och utveckla företagets fortsatta verksamhet i en bransch i snabb utveckling där du verkligen kan göra en positiv skillnad för samhället.
Arbetsuppgifter:
I rollen som leveranskoordinator har du varierande arbetsuppgifter där du ansvarar för att följa processen för leveranser till Eways villakunder. Detta innefattar koordinering och bokning av installatörer/elektriker runt om i Sverige samt lagerhantering för in- och utleveranser. Vidare har du hand om inköp av laddstationer och tillbehör samt hantering och konfigurering av laddstationer med tillhörande lastbalansering. Därtill ansvarar du för att följa och återkoppla frågor från kunder kopplat till order samt följa reklamationsprocessen när kunden inte är nöjd och hela tiden kommunicera och hålla kunden uppdaterad om förändringar. Utöver det har du hand om fakturering och hantering av ekonomin i villaprojekten samt bidrar med förbättringsåtgärder och utveckling av processen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Intresse för teknisk/el
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
För att lyckas i rollen trivs du med mycket kundkontakt och motiveras av att leverera god service. Vidare är du nyfiken och har en positiv inställning. Vi ser även att du är engagerad och självgående med ett drivet och lösningsorienterat tankesätt. Du har förmågan att fatta egna beslut samtidigt som du inte är rädd för att arbeta prestigelöst och be om hjälp vid behov. Därtill är du strukturerad och handlingsinriktad i ditt arbetssätt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Leveransplanering, koordinering, planering, administration, kundkontakt, kundsupport, kundservice, servicedesk, order, leveranskoordinator, eways, heltid, el, fossilfri, miljö, snabbväxande, laddoperatör, teknik, heltid, Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund