Leveranskoordinator till ledande företag inom telekombranschen

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en administrativ koordinator till huvudkontoret, placerat i centrala Stockholm



Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning

Som leveranskoordinator hos vår kund arbetar du med ärenden på fastnätssidan mot deras storkunder. Din vardag kommer att bestå utav granskning och informationssamling kring inkommande ordrar. Du har där mycket interna och externa kontakter för att få en god bild över inkommen order. Efter att du satt samman helheten ser du till att driftsättning sköts och följer sedan upp med kunder och eventuell testning. Ett varierande arbete som kräver att du är drivande, ansvarstagande, social och flexibel. Rollen förutsätter att du gillar eget ansvar, tekniska lösningar och kundfokus.

Arbetstider är kontorstider måndag till fredag.

Erfarenhet

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet utav tekniskt administrativt arbete som koordinering, orderregistrering, ärendehantering och/eller andra liknande uppgifter. Tidigare erfarenhet från telekom är starkt meriterande. Meriterande är även systemerfarenhet av Clarify. För att kunna behärska denna roll är det av stor vikt att du har en grundläggande förståelse för data och telefoni.

Personliga kvalifikationer

Som person är du pålitlig, proaktiv i ditt arbete, noggrann, ansvarstagande och vill fortsätta att utvecklas inom administration. Då du kommer att arbeta i en dynamisk miljö är du initiativrik, kommunikativ och van att ge ypperligt god service. Du är en problemlösare och bibehåller ditt goda humör även under stressiga situationer.

Lön och anställningsvillkor

Provanställning, heltid, månadslön

Ansökan

Löpande urval och intervjuer, tjänsten ska tillsättas inom kort. För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Susanna Filipsson på 0709668608 alternativt på susanna.filipsson@palmpartners.se. Välkommen in med din ansökan!

Startdatum

Omgående

Uppdragslängd

6 månaders provanställning, för rätt person finns goda möjligheter till förlängning

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Andersson

Emma Pelarhagen

Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson

Claudia Bellagamba

Johan Sjöstrand

Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Palm & Partners Bemanning AB MALMÖ
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 4 juli 2016

Besöksadress

Östra Varvsgatan 4, MALMÖ
None

Postadress

Östra Varvsgatan 4
MALMÖ, 21175

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024