OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en administrativ koordinator till huvudkontoret, placerat i centrala Stockholm
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Som leveranskoordinator hos vår kund arbetar du med ärenden på fastnätssidan mot deras storkunder. Din vardag kommer att bestå utav granskning och informationssamling kring inkommande ordrar. Du har där mycket interna och externa kontakter för att få en god bild över inkommen order. Efter att du satt samman helheten ser du till att driftsättning sköts och följer sedan upp med kunder och eventuell testning. Ett varierande arbete som kräver att du är drivande, ansvarstagande, social och flexibel. Rollen förutsätter att du gillar eget ansvar, tekniska lösningar och kundfokus.
Arbetstider är kontorstider måndag till fredag.
Erfarenhet
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet utav tekniskt administrativt arbete som koordinering, orderregistrering, ärendehantering och/eller andra liknande uppgifter. Tidigare erfarenhet från telekom är starkt meriterande. Meriterande är även systemerfarenhet av Clarify. För att kunna behärska denna roll är det av stor vikt att du har en grundläggande förståelse för data och telefoni.
Personliga kvalifikationer
Som person är du pålitlig, proaktiv i ditt arbete, noggrann, ansvarstagande och vill fortsätta att utvecklas inom administration. Då du kommer att arbeta i en dynamisk miljö är du initiativrik, kommunikativ och van att ge ypperligt god service. Du är en problemlösare och bibehåller ditt goda humör även under stressiga situationer.
Lön och anställningsvillkor
Provanställning, heltid, månadslön
Ansökan
Löpande urval och intervjuer, tjänsten ska tillsättas inom kort. För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Susanna Filipsson på 0709668608 alternativt på susanna.filipsson@palmpartners.se. Välkommen in med din ansökan!
Startdatum
Omgående
Uppdragslängd
6 månaders provanställning, för rätt person finns goda möjligheter till förlängning
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Andersson
Emma Pelarhagen
Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson
Claudia Bellagamba
Johan Sjöstrand
Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson