OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi en leveranskoordinator som ska stärka upp Leveransteamet under de närmsta sex månaderna, då man har ett pågående migreringsprojekt. Det aktuella Leveransteamet hanterar leveranser av vocie-lösningar till företagskunder inom Large-segmentet, företag med över 251 anställda.
Som Leveranskoordinator ansvarar du för att samordna leveransen mot slutkund, från beställning till driftsatt lösning, med målet att garantera leveransprecision och kvalitet i toppklass. Du har daglig kontakt med företagskunder såväl som med interna intressenter. Du kommer att arbeta i kundens interna stödsystem med att implementera slutkundens lösning och du använder dig av ett brett kontaktnät inom företaget för att samordna leveransen tillsammans med kollegor från andra grupper. Du kommer primärt att arbeta med att migrera slutkunder från en äldre version av molnväxel till en uppgraderad molnbaserad plattform.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Vi ser att du har tidigare kunskaper inom telefoni- och växellösningar, gärna i en koordinerande roll.
- Du gillar kundkontakt både via telefon och mail.
- Du har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Du har erfarenhet att arbeta med stödsystem.
- Du har ett personligt driv att vilja lära och utvecklas.
- Meriterande om du har erfarenhet av att ha jobbat hos ett telekomföretag.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som leveranskoordinator så är du det självklara valet när det handlar om att få saker att hända. Du har ett högt eget driv samt är målinriktad med ett stort engagemang. Vidare är du kundfokuserad, affärsmässig och kan arbeta självständigt. Du sätter kunden i fokus och arbetar prestigelöst tillsammans med dina kollegor för att leverera med kvalitet. Eftersom arbetet sker i en föränderlig miljö med högt tempo behöver du vara flexibel, effektiv och förändringsbenägen. I denna roll blir du givetvis en del av det interna arbetet med ständiga förbättringar.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid och vår kund ser start för rollen omgående och uppdraget förväntas löpa till 30 juni 2022. Du kommer bli anställd som konsult hos JobBusters och arbeta hos vår kund i Stockholm (möjlighet finns även att sitta i Karlstad). Skicka gärna in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!