OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Professional Consulting söker dig som vill arbeta som leveransmedarbetare hos en av våra kunder i Helsingborg. Vår kund är ett företag under stark tillväxt inom möbelbranschen.
Tjänsten är heltid på rullande schema vilket även kan innebära arbete under helger. Du kommer att vara anställd av Professional Consulting och vara uthyrd till kunden.
Ansvarsområden/arbetsuppgifter
•Transportbokningar i Navision
•Säkerställa att huvudlagret utlevererar i tid
•Dropshipping
•Returfraktsedlar
•Avvikelsehantering från lager och leverantörer och korrigering av felbokade leveranser
•Proformafakturor
•Meddela leveransförseningar från DHL till slutkund
•Leveransplanering
•Skicka paket med Posten Pacsoft
•Bidra till att leveransavdelningen utvecklas enligt riktlinjer från bolagsledningen samt i enlighet med gällande lagar och regler
Vi ser gärna att du har praktisk erfarenhet av logistikbranschen, Logtrade, tullhantering och Microsoft Dynamics NAVISION. Vi söker dig med datorvana, är noggrann och har skinn på näsan.Du är positiv, driven och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Du värdesätter god service då du kommer att vara behjälplig till kundsupportmedarbetarna samt butikspersonalen vid leveransfrågor. Tjänsten kommer att pågå löpande och tillsätts så snart vi har funnit rätt kandidat. Välkommen in med din ansökan!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!