OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Leveransplanerare
Vi söker dig som är intresserad av logistik och som vill jobba med leveransplanering på ett nordiskt bolag! Här välkomnas du till ett team som har såväl högt i tak som hög arbetsmoral och som tillsammans vill ha roligt på jobbet.
Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att ansvara för leveransplanering och se till att ordrar blir skickade från lagret i rätt tid. Det är en administrativ roll där du arbetar i olika system och i office-paketet. Du kommunicerar internt bland annat till truckförare som du skapar plocklistor till samt kundtjänst som du hjälper besvara frågor gällande leveranser. Ärendena du hanterar sker främst via mail och fysisk dialog med truckförare.
Din profil
Vi söker antingen dig med erfarenhet i en liknande roll sen tidigare inom leveransplanering, transport eller distribution eller dig som är nyexaminerad och är sugen att ta dig ann en administrativ roll inom logistik! Du har en god datorvana och kan snabbt sätta dig in i olika system. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet! Tjänsten passar dig som vill bidra till vardaglig problemlösning, hög servicenivå och ett gott samarbete kollegor emellan. Som person är du noggrann och arbetar strukturerat samt värdesätter en god planering. Du bidrar socialt till dina arbetskollegor och är mån om att göra ett bra jobb.
Övrig information
Placeringsort: Osby
Start: omgående enligt överenskommelse
Varaktighet: 6 månader provanställning med anställning direkt hos kund efter 6 månader
Arbetstid: Heltid, måndag-fredag 07:00-15:30
Lön: individuell lönesättning
För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos vår kund i Osby, trivs ni med varandra är tanken att du blir anställd direkt av vår kund efter ca 6 månader. Har du frågor angående tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Josefin Kokko Ekholm 044-781 45 05. Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Sista ansökningsdag är 25 oktober 2021.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 6 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.