Leveransplanerare

Leveransplanerare

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är intresserad av logistik och som vill jobba med leveransplanering på ett nordiskt bolag! Här välkomnas du till ett team som har såväl högt i tak som hög arbetsmoral och som tillsammans vill ha roligt på jobbet.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att ansvara för leveransplanering och se till att ordrar blir skickade från lagret i rätt tid. Det är en administrativ roll där du arbetar i olika system och i office-paketet. Du kommunicerar internt bland annat till truckförare som du skapar plocklistor till samt kundtjänst som du hjälper besvara frågor gällande leveranser. Ärendena du hanterar sker främst via mail och fysisk dialog med truckförare.

Din profil
Vi söker antingen dig med erfarenhet i en liknande roll sen tidigare inom leveransplanering, transport eller distribution eller dig som är nyexaminerad och är sugen att ta dig ann en administrativ roll inom logistik! Du har en god datorvana och kan snabbt sätta dig in i olika system. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet! Tjänsten passar dig som vill bidra till vardaglig problemlösning, hög servicenivå och ett gott samarbete kollegor emellan. Som person är du noggrann och arbetar strukturerat samt värdesätter en god planering. Du bidrar socialt till dina arbetskollegor och är mån om att göra ett bra jobb.

Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Exempel på kontakt med din konsultchef är lunch, fika, telefonavstämningar, Afterwork, teams-möten och möte ute hos kundföretaget. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill hänga med oss!

Övrig information
Placeringsort: Osby
Start: omgående enligt överenskommelse
Varaktighet: 6 månader provanställning med anställning direkt hos kund efter 6 månader
Arbetstid: Heltid, måndag-fredag 07:00-15:30
Lön: individuell lönesättning

För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos vår kund i Osby, trivs ni med varandra är tanken att du blir anställd direkt av vår kund efter ca 6 månader. Har du frågor angående tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Jenny Öster 0734-368169 jenny.oster@maxkompetens.se

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 24 april 2022

Liknande jobb


13 september 2024

Leveransuppföljare

24 april 2024