OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en strukturerad leveransplanerare med fokus på service och logistik. I denna roll hanterar du bokningar, kundsupport och teknikersupport via telefon och dator. Bli en viktig del av vårt team hos Anticimex!
OM TJÄNSTEN
Vår kund Anticimex är ett globalt företag som specialiserar sig på skadeförebyggande tjänster. Företaget hjälper både privatpersoner och företag att skydda sina byggnader och verksamheter genom att identifiera och åtgärda risker som fukt, skadedjur och bränder. Du kommer att vara en del av ett engagerat och drivet team där du kommer arbeta självständigt och driva egna processer. Teamet består av tre personer där samarbete och flexibilitet är centrala delar i arbetet.
För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs med att prata i telefon och förstår att kundens behov kommer i första hand!
Tjänsten ett vikariat på tre månader med start omgående till och med årsskiftet.
Arbetstider: 07:00-16:00
Du erbjuds
- Möjligheten att utvecklas inom kundrelationer och service
- Eventuell möjlighet att uppdraget blir förlängt
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantering av logistik och bokning av kunder samt teknikersupport
* Planering och omplanering av besiktningar
* Mailhantering och hantering av av- och ombokningar
* Uppföljning av uppdrag
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Brinner för god service och kundrelationer
- Har tidigare erfarenhet av arbete som sker över telefon, ex. kundtjänst mm
- Är strukturerad och har god kommunikationsförmåga
- Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska
Det är meriterande om du har
- Arbetat i en likande roll
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Flexibel
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231