Leveransplanerare till Anticimex

Leveransplanerare till Anticimex

Arbetsbeskrivning

Vi söker en strukturerad leveransplanerare med fokus på service och logistik. I denna roll hanterar du bokningar, kundsupport och teknikersupport via telefon och dator. Bli en viktig del av vårt team hos Anticimex!

OM TJÄNSTEN
Vår kund Anticimex är ett globalt företag som specialiserar sig på skadeförebyggande tjänster. Företaget hjälper både privatpersoner och företag att skydda sina byggnader och verksamheter genom att identifiera och åtgärda risker som fukt, skadedjur och bränder. Du kommer att vara en del av ett engagerat och drivet team där du kommer arbeta självständigt och driva egna processer. Teamet består av tre personer där samarbete och flexibilitet är centrala delar i arbetet.

För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs med att prata i telefon och förstår att kundens behov kommer i första hand!

Tjänsten ett vikariat på tre månader med start omgående till och med årsskiftet.
Arbetstider: 07:00-16:00

Du erbjuds
- Möjligheten att utvecklas inom kundrelationer och service
- Eventuell möjlighet att uppdraget blir förlängt

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantering av logistik och bokning av kunder samt teknikersupport
* Planering och omplanering av besiktningar
* Mailhantering och hantering av av- och ombokningar
* Uppföljning av uppdrag


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Brinner för god service och kundrelationer
- Har tidigare erfarenhet av arbete som sker över telefon, ex. kundtjänst mm
- Är strukturerad och har god kommunikationsförmåga
- Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska

Det är meriterande om du har
- Arbetat i en likande roll

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Flexibel
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2024
  • Ansök senast: 2 november 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024