OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till september 2025. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Lantmännen. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. De ägs av 18 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, verksamhet i ett 20-tal länder och omsätter 45 miljarder kronor. Med basen i spannmål förädlar de åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Korvbrödsbagarn, GoGreen, Finn Crisp och Bonjour. Företaget är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos deras ägare. Genom att de har forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan, kan de tillsammans ta ansvar från jord till bord.
Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter på Lantmännens leveransplanering omfattas av planering och koordinering av leveranser, problemhantering och lösningsorientering samt övriga allmänna frågor kring de svenska lantbrukarnas spannmålsleveranser, avtal och orders. Du tar emot och hanterar ärenden via telefon och mail. Rollen innebär även ett nära samarbete med interna avdelningar såsom planering, inköp, försäljning och produktion och agerar både intern support och support gentemot kunderna, vilka består av lantbrukare och säljare. Du erbjuds en varierande roll i ett team med engagerade kollegor.
• Kundsupport via mejl och telefon
• Leveransplanering i nära samarbete med våra åkerier
• Felsökning och problemhantering
• Samarbete med interna avdelningar
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet inom servicerelaterat yrke, meriterande med erfarenhet av kundtjänst och leveransplanering.
• Meriterande med nyligen avslutade eftergymnasiala studier inom relevant område.
• God dator- och systemvana samt vana vid att använda telefon som arbetsverktyg.
• Obehindrad svenska i tal och skrift.
• Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av ERP-system, särskilt Movex M3, då detta system kommer att vara en central del av ditt arbete.
Vi söker dig som brinner för att ge god service – både till dina kunder men även kollegor. För dig är det naturligt att vara en teamspelare och samarbete är en självklar del för dig. I ditt arbete har du förmågan att driva arbetet framåt och är strukturerad i ditt arbetssätt. Som person räds du inte för nya utmaningar och är aldrig sen med att ta initiativ till nya arbetsuppgifter. Med ett brinnande intresse för kundupplevelsen bidrar du med stort sinne för kvalité och service. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Önskvärt med start i januari 2025 alternativt enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund