Leveransprojektledare till kund i Västerås

Leveransprojektledare till kund i Västerås

Arbetsbeskrivning

Leveransprojektledare till kund i Västerås

Bli en del av vår kunds verksamhet och ta steget in i en spännande roll som leveransprojektledare för kontrollutrustningar. Här får du möjlighet att arbeta med projektinköp, tillverkningsunderlag och samarbete med externa partners. Dina kunskaper i excel kommer vara ovärderliga för huvudplaneringen. Sök nu och bli en del av vårt framgångsrika team!

Om tjänsten

Som konsult inom leveransprojektledning kommer du att ansvara för att hantera kontrollutrustningar och stödja projektinköp, tillverkningsunderlag och samarbetet med externa partners. Du kommer även att bistå i huvudplaneringen, där goda kunskaper i Excel är nödvändiga. Denna roll ingår inom ett affärsområde hos ett stort internationellt företag, och fokuserar på utveckling, försäljning och service av låg- och mellanspänningsställverk samt kontrollutrustningar.

Det vi söker

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som leveranskedjor, gärna med teknisk bakgrund. Du ska kunna hantera projektinköp, ta fram tillverkningsunderlag och stödja samarbetet med externa partners. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har en nyfiken inställning. Du är bekväm med att utreda och lösa problem. Goda kunskaper i excel är nödvändiga för att hjälpa till med huvudplanering. Du behöver även behärska svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.

Om kunden

Kunden är ledande inom smart energidistribution och är det självklara valet för företag inom energi, infrastruktur, industri och transport. Affärsområdet erbjuder innovativa lösningar för låg- och mellanspänningsställverk och kontrollutrustningar, samt skapar skräddarsydda paket för den svenska marknaden. Med tillverkning i Västerås och Europa levererar de pålitliga lösningar till kunder inom olika branscher.

Ansökningsprocessen

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta ansvarig för rekryteraringen via e-post: alexandra.kung@lernia.se om du har några frågor eller funderingar.

Processen sker med löpande urval.

Lernia är vägen framåt

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning & Rekrytering
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2024
  • Ansök senast: 20 oktober 2024

Liknande jobb


Kundorder och Produktionsplanering

Kundorder och Produktionsplanering

22 december 2024

Aftermarket Specialist

Aftermarket Specialist

12 december 2024

Reservdelsansvarig till Geomek

Reservdelsansvarig till Geomek

3 december 2024