Leveranssupport Feelgood Örebro

Arbetsbeskrivning

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa och sjukgymnastik. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på 150 enheter över hela landet, av dessa är sextiotalet egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Nordic, Small Cap.


Till vår affärsenhet i Örebro söker vi en

 LEVERANSSUPPORT

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enheter i Örebro och Hallsberg är vi idag ca 16 medarbetare som arbetar gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård.  Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat för våra kunder kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap. 

Som Leveranssupport hos oss ansvarar Du för att sköta bokningar och ombokningar av projekt och uppdrag på grupp och individnivå i nära dialog med konsultchef. Du kommer också att ansvara för leveranskoordinering mot samarbetspartners.Du kommer att stödja enheten med enklare administrativt säljstöd bl a uppdatera kunddatabasen J4, ta fram olika kundrapporter från våra verksamhetsssystem, i vissa fall blir du inblandad i kundavtalshantering, offertskrivning och uppdatering av vårt säljsstödssystem. 

Du ska tillhandahålla professionellt och serviceinriktat bemötande mot kundanställda, kundföretag, myndigheter och medarbetare på enheten/regionen samt lösa uppkomna ärenden.  Ansvara för att enhetens väntrum på enheten/regionen fungerar optimalt samt supporta med allmän service mot kunder och medarbetare. Administrera daglig posthantering och inköp av material till regionen samt ta emot och hantera beställda och levererade varor. Du ombokar kundanställda, vid t ex sjukdom och förhinder. Du kommer att ha arbetsplatsställe i Örebro, resor till annan enhet kan förekomma vid sjukdom och semester.

Du ska ha goda datakunskaper i officepaket och inte vara rädd för att lära dig nya system. Du ska även kunna hjälpa till med enklare felsökning via vår IT support gällande dataproblem. För att hålla sig informerad om samt följa företagets riktlinjer och identifierade arbetssätt ska du klara av att självständigt söka information på Intranät och i andra verksamhetssystem.

Du har ett stort intresse för friskvård och friskvårdsrelaterade produkter. Vidare är du positiv, lyhörd, strukturerad och resultatorienterad.

Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat på 6 månader med möjlig start under februari månad.  

Har du frågor kontakta

Konsultchef i Örebro Mattias Augustsson, mattias.augustsson@feelgood.se

 Sista ansökningsdatum är: 2016-12-30. Vi förbehåller oss rätten att gå vidare i rekryteringsprocessen innan sista ansökningsdag är till ända.
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Feelgood
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell
  • Vikariat Ej specificerat
  • Publicerat: 13 december 2016

Besöksadress

Rådhusgatan 6
None

Postadress

Banérg. 28, Box 5254
Stockholm, 10246

Liknande jobb


23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024