Leverantörsreskontra Specialist (SAP) för Centraliseringsprojekt i Stock...

Leverantörsreskontra Specialist (SAP) för Centraliseringsprojekt i Stock...

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare centraliserat leverantörsreskontran hos ett miljard bolag?
Då har vi ett spännande 7 månaders konsultuppdrag för dig!

Vår kund

Du kommer ansluta till en trevlig ekonomiavdelning. Här finner du ett företag som har stark omtanke för sina kunder och medarbetare. Som konsult hos vår kund blir du en respekterad medarbetare från dag ett. Uppdraget har start omgående med planerat avslut till sista augusti 2021.

Obs! I detta uppdrag är det inte möjligt att gå som underkonsult!

Din profil

Du kommer ha en nyckelroll där du leder och utvecklar processer / rutiner i samband med centralisering och automatisering av leverantörsreskontran hos ett Miljardbolag. Därför är det av vikt att du har tidigare varit delaktig eller lett liknande centraliseringsprojekt hos ett globalt företag i miljardstorlek. Du tycker om att effektivisera processer och har tidigare arbetat med automatiseringslösningar / maskininlärning av redovisning. Som person är du strukturerad, noggrann, kommunikativ och levererar rätt och i tid samt en lagspelare som samarbetar utan friktion med dina kollegor.

Skallkrav:

- Tidigare centraliserat leverantörsreskontran hos ett miljardbolag
- Erfarenhet av RPA och maskininlärning
- Tidigare lett egna utvecklingsprojekt
- Mycket goda kunskaper i SAP
- Flytande engelska, i tal och skrift


Meriterande:

- Tidigare erfarenhet som leverantörsreskontra chef

Låter det intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2021
  • Ansök senast: 9 juli 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


1 november 2024

Chief accountant

Chief accountant

22 november 2024

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

Hyrköp - Redovisningsekonom med inslag av controlling

22 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

22 november 2024