OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare centraliserat leverantörsreskontran hos ett miljard bolag? Då har vi ett spännande konsultuppdrag för dig!
Vår kund
Du kommer ansluta till en trevlig ekonomiavdelning. Här finner du ett företag som har stark omtanke för sina kunder och medarbetare. Som konsult hos vår kund blir du en respekterad medarbetare från dag ett. Uppdraget har start omgående med planerat avslut till sista feb 2022.
Obs! I detta uppdrag är det inte möjligt att gå som underkonsult!
Din profil
Du kommer vara med och utvecklar processer / rutiner i samband med centralisering och automatisering av leverantörsreskontran hos ett Miljardbolag. Därför är det av vikt att du har tidigare varit delaktig i liknande centraliseringsprojekt hos ett globalt företag i miljardstorlek. Du tycker om att effektivisera processer och har tidigare arbetat med automatiseringslösningar / maskininlärning av redovisning. Som person är du strukturerad, noggrann, kommunikativ och levererar rätt och i tid samt en lagspelare som samarbetar utan friktion med dina kollegor.
Skallkrav:
- Varit delaktig i centraliseringsarbete av leverantörsreskontran hos ett miljardbolag
- Tidigare lett egna utvecklingsprojekt
- Goda kunskaper i SAP
- Flytande engelska, i tal och skrift
Meriterande:
- Tidigare erfarenhet som leverantörsreskontra chef
- Erfarenhet av RPA och maskininlärning
- Mycket goda kunskaper i SAP
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson