OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning är ett kraftigt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, IT och marknad/sälj. Vår kund BussLink sitter i ljusa och rymliga på Norrtullsgatan i Stockholm och letar nu efter någon som kan ersätta deras kollega som går på mammaledighet! BussLink är Sveriges näst största bussbolag med cirka 5 000 medarbetare och 1 500 bussar. Busslink har en stor del av verksamheten i Stockholm men driver även linjetrafik från Sundsvall i norr till Jönköping i söder. ARBETSUPPGIFTER: Dina arbetsuppgifter blir att sköta leverantörsreskontra och hjälpa till med den allmänna redovisningen. En del av din tjänst kommer att innebära inscanning av fakturor och dokument. Kunden använder sig av ekonomisystemet Baltazar, men det är inget krav att du har erfarenhet av detta. Du jobbar i nära samarbete med ekononomichefen, och övriga på avdelningen, men har själv ansvar för lev.kontran. KVALIFIKATIONER: Du som söker ska ha jobbat med leverantörsreskontra och löpande redovisning och känna dig bekväm med uppgifterna. Erfarenhet av ett ekonomisystemet är mycket meriterande. Arbetsuppgifterna kräver givetvis en van administratör, en strukturerad siffermänniska som trivs bra med sitt arbete. Du har goda kunskaper i Excels olika funktioner och i Officepaketet i övrigt. Du trivs med jobbet på en mindre ekonomiavdelning och är en person som snabbt kommer in i gruppen. Känner du att det här passar in på dig, sök jobbet redan idag, och glöm inte att bifoga ett CV och ett personligt brev för att öka dina chanser! START: Omgående LÖN: Beroende på erfarenhet OMFATTNING: Heltid, ca 1 år, börjar med en uthyrning