Leverera bästa tänkbara service på BESTSELLER!

Arbetsbeskrivning

Är du en hejare på Officepaketet och förstår dig på servrar, nätverk samt ljud och bild? Vill du arbeta i en familjär och prestiglös miljö? Ta chansen att bli en del av BESTSELLER-familjen!

OM TJÄNSTEN
Tjänsten innebär främst att ge daglig teknisk service och support till kollegorna. Ni har kontakt via mail och telefon samt på plats på kontoret. Du ingår även i ett globalt supportteam där du hjälper kollegor både lokalt och globalt, exempelvis retailbutikerna gällande deras kassasystem.

På kontoret i Solna är man ca 50 personer och de sitter i det vackert belägna Haga Herrgård. Du fungerar som IT-avdelningens förlängda arm då de sitter i Danmark där även en del av din utbildning kommer ske. Ibland är du hos systerbolaget som sitter i stan och någon gång per år reser du till något av säljkontoren runt om i landet.

BESTSELLER satsar mycket på sin personal och man göra ofta saker tillsammans som after works, julfester och årliga konferensresor.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetet kräver att du har en bra överblick och struktur samt att du kan proritera och hantera stress väl då det ofta är ett högt tempo som gäller. Du lockas av att ge god service, arbeta proaktiv och har stöd av en daglig coach i Danmark samt din närmaste chef på plats.

Förutom dina ordinarie arbetsuppgifter kan du även stötta upp kring uppdrag som inte direkt knutna till IT, det kan exempelvis handla om att förbereda inför ett event eller en mässa. Vi ser därför gärna att du är öppen för att hugga i och hjälpa till där det behövs.

VI SÖKER DIG SOM

* Har mycket goda kunskaper i Officepaktet
* Har ett stort tekniskt intresse
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Vi ser gärna att du kan litet om mycket, att du har kunskap inom alltifrån datorer, telefoni, servrar, nätverk, ljud och bild. Det är meriterande om du behärskar danska och har jobbat på en support tidigare, det är dock inget krav.

Arbetsplatsen sprudlar av energi, det är därför det är viktigt att du är engagerad, utåtriktad och har en positiv inställning för att trivas och passa in.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.


START: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

OMFATTNING: Heltid, tillsvidare

UPPSKATTAD ARBETSTID: 08.00-16.30 (15.00 på fredagar)

ANNONSID: 14946474

PLATS: Solna, Stockholm

KONTAKT: Rekryteringskonsult Anna Klara Lindgren, 08-56246740

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Smith
08-56 24 4821
Rekryteringskonsult Maria Salling

Katarina Malm

Maria Salling

Rekryteringskonsult Maria Salling

Rekryteringsadministratör Katarina Malm
08-562 467 42
Maria Salling
+46 8 522 576 20
Katarina Malm
08-562 467 42
Katarina Malm

Maria Salling

Sammanfattning

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024