Leverera service i världsklass på Telias kundtjänst

Leverera service i världsklass på Telias kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Sprio söker nya talanger till Telias kundservice med placering i Solna, på Teleperformance. Här får du kickstarta din karriär med en fin merit på ditt CV samt lära dig att leverera service i världsklass.

Du kommer att hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder samt lösa deras ärenden effektivt. Rollen innefattar även merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice, på så vis har du även möjlighet till provision!

Vi söker dig som:

- Är serviceinriktad, engagerad och villig att lära dig
- Är flytande i svenska i tal, goda kunskaper i engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen


Vi erbjuder dig:

- Fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter
- Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision/bonus
- En härlig gemenskap i fräscha lokaler
- Friskvård, pension och kollektivavtal


Tjänsten har en omfattning på 80-100% och du kommer jobba efter ett varierande schema. Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader förlängs till en tillsvidareanställning. Vår föhoppning är givetvis att du ser denna tjänst långsiktigt, här får du alla förutättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna på service!

Låter detta som en tjänst för dig? Vi ser fram emot din ansökan och intervjuar löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2022
  • Ansök senast: 8 november 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024