OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och söker en till arbetsledare till vår städavdelning. Vi söker dig som har KÖRKORT, är positivt tänkande, vill framåt, är glad, trevlig och kan svenska.
Vi växer och söker en arbetsledare till städavdelningen. Vi söker dig som är ute efter en möjlighet för nu & framtiden som är positiv och har erfarenhet, för vi erbjuder ett jobb där du med din erfarenhet ska utveckla vår hem- & företagsstädnings lönsamhet & omsättning.Du ska jobba med hela processen från ax till limpa. Sälja till kunder har frågor, styra över arbetsschemat dagen innan, under dagen och med en veckoplan, så att tillräcklig resurs alltid ska finnas där jobben ska utföras. 40 timmar heltid, fördelat från söndag eftermiddag t.o.m. fredag.
Om jobbet
Du kommer ingå i ett ungt glatt team.Vi är lika många kvinnor som män. Vi är jämlika, vi trivs, är stolta & har roligt på jobbet. Kunderna finns i norra delarna i Stockholms län så du kommer färdas med bil. Därför måste duha ett körkort.
Vi har en skön ”vianda” och vi gillar att träffas, så fest har vi då och då.Arbetsdagarna börjar och slutar på kontoret i Norrtälje, och på fredagar samlas alla team här efter avslutade uppdrag och fikar tillsammans. Förutom den goda viandan erbjuds du bra personalvård, exempelvis subvention av friskvård.
Om oss - Ett serviceföretag till tjänst i norra delarna av Sthlms län
Scandinavia Contractor AB marknadsför sig under sitt varumärke som är Rutstäd.se. Vi expanderar och har nästan dubblat omsättningen sedan 2019 och siktar nu på fortsatt expansion upp till 30 miljoner/år innan 2030. Vi jobbar inom 3 områden - Lokalvård, Underhåll av utemiljö samt Flytt. Vi säljer bara Premiumtjänster och är kända för vår kvalitet och vår hänsyn för våra kunder och för miljön.
Självklart är Rutstäd kollektivavtalsanslutna, till Almega – Hemserviceföretagen och erbjuder därför avtalsenliga villkor.
Vi levererar ansvar, kvalitet & flexibilitet
Vi har förtroendet som gör att vi får komma hem till våra kunder. För att få så gott rykte som vi har, kräver detta att vi lyssnar på våra kunder, levererar kvalité, skapar goda relationer och att vi använder tiden de betalar för effektivt. Vi vill uppfattas som flexibla genom att vi ställer upp för våra kunder, inte minst i akuta situationer. Med den andan, vågar vi lova att allt kommer att ordna sig.
Vill du bli en av oss?
Förstår du vad städning är och har du blick att bedöma?
Kan du motivera och instruera om städning?
Har du en säljande personlighet som gillar du att sälja nytt och mer till kunder med frågor?
Kan man lita på att du tar fullt ansvar?
Talar du förtroendeingivande svenska?
Har du körkort?
- Svarar du JA på dessa 6 punkter? Då är du nog rätt person för oss.
Men för att helt passa in under vårat varumärke måste du även ha en trevlig personlighet som skapar goda relationer. Gott uppträdande, ärlig & respektfull är också egenskaper vi uppskattar. För att trivas behöver du, gilla ansvaret & stoltheten i att det flyter. Här är vi alla även flexibla och har viljan att ställa upp och hjälpa varandra, utanför det planlagda schemat, för kunder och medarbetare, då så krävs.
Ansökan
Har vi fångat ditt intresse? Skicka då in ditt CV till oss, så hör till dig sen om intervju och provjobb.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Peter Nilses
0704185486
Verksamhetschef Peter Nilses
0704185486