OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdraget
Vi letar efter en engagerad och ambitiös individ för att förstärka vår kunds Kvalitetsavdelning med en junior resurs. Vår kund är verksam inom tillverkande produktion och arbetar tätt med uppföljning av produkter och material internt och hos sina leverantörer. Rollen som administratör innebär ett tätt samarbete tillsammans med ansvariga för kvalitetsavdelningen och övrig produktionspersonal för att på så sätt ha koll på verksamhetens krav.
Som administratör fokuserar du på att hantera utredningar och administration kring materialavvikelser från leverantörerna. Du har löpande kommunikation med kvalitetsavdelningen för att säkerställa att rätt information finns tillgänglig för att kunna föra utredningen vidare. Vi ser gärna att du även bidrar till ständigt förbättringsarbete av arbetsprocesser och rutiner.
Arbetet är förlagt på dagtid på plats hos vår kund i Enköping.
Vem du är
I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du är redo att växa med vår kund. Tidigare erfarenhet av leverantörskvalitet är inte ett krav, men en positiv inställning och förmågan att snabbt lära sig är av stor betydelse. Vi ser att du har god samarbetsförmåga, ett lösningsfokuserat förhållningssätt och förmågan att arbeta strukturerat och självständigt. Du behöver kunna kommunicera väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. God datorvana är också ett krav, kunskap i SAP är meriterande.
Detta är en uthyrning genom Libera med möjlighet till övertagande av kund. Urval sker löpande och tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan redan idag!