OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Limeco
Limeco är ett modernt verkstadsföretag med inriktning på tillverkning av främst rostfria
plåt- och stålkonstruktioner för industriellt- och offshorebruk.
Limeco är certifierade enligt ISO 9001:2008, 14001:2004 samt ISO 3834-2:2005 och ISO 1090-1:2009+A1:2011 och sysselsätter 16-18 anställda.
Om tjänsten
Vi söker en administratör med ekonomikunskaper.
Arbetsuppgifter som tjänsten innehåller är bokföring med kund- och leverantörsreskontra, momsdeklarationer, löneadministration, orderadministration, projektsammanställning, teknisk dokumentation, dokumentstyrning samt allmänt förekommande kontorsgöromål.
Vi tror du har en relevant utbildning och några års arbetslivserfarenhet.
Du har en god datavana, kommunicerar på svenska och engelska och innehar körkort B.
De program som används är Pyramid, Hogia Lön samt MS Office.
Din personlighet
Du är en person som trivs med varierande uppgifter, men ser inga problem med dagliga rutinärenden. Är van vid att arbeta självständigt, ansvarstagande, engagerad och har lätt för att samarbeta.
Välkommen med din ansökan!
Denna rekrytering sker i samarbete med Bahusia.
Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Läs mer om oss på www.bahusia.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Caroline Johansson
Ada Kapetanovic
Håkan Karlsson
Caroline Johansson
(+46) 0522-44 02 46
Lena Andersson
(+46) 0522-44 02 48
Håkan Karlsson
(+46) (0)522-44 02 43
Daniel Hemberg
(+46) (0)31-762 53 51
Caroline Johansson
(+46) (0)522-44 02 46
Johan Patriksson
(+46) 522-440242
Tobias Ågren
(+46) 522-440245