OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som hyr ut och rekryterar personal inom områdena industri, lager, bygg, el, städ, butik och kontor. Uniflex är noterat på Stockholmsbörsen och finns idag på 37 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega - Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- samt miljöcertifierat. Vi söker nu två kundtjänstmedarbetare till Lindorff. Lindorffkoncernen är en av de ledande aktörerna i Europa för hantering av kundfordringar och de är nordens största köpare av förfallna fordringar. Koncernen har kontor i 10 länder med totalt 2 000 anställda. I Sverige omsätter de ca 800 miljoner kronor. Lindorff är ett starkt expanderande företag med ett högt arbetstempo vilket ställer höga krav på medarbetarnas arbetsinsatser. Vi ser att du är mycket stresstålig och har förmågan att prioritera ditt arbete. Du är en ansvarstagande och självständig person som samtidigt trivs med nära samarbete med dina kollegor. Du har också god förmåga att kunna uttrycka dig i såväl tal som skrift då du i stor utsträckning kommer att kommunicera med kunder och gäldenärer. Det är mycket viktigt att du ser på detta långsiktigt och att du vill vara med och utveckla Lindorff och därmed dig själv i positiv riktning. Formella krav: -minst gymnasiekompetens eller motsvarande, gärna med ekonomisk inriktning -telefonvana Erfarenhet från branschen är meriterande men inget krav. Tjänsten är en blandning av telefon och administrativt arbete. Exempel på arbetsuppgifter är: -registrera nya manuella ärenden -hantera påminnelser och krav i retur -förmedla fakturakopior -registrera konkurser -slå ihop ärenden -ta reda på adresser samt person- och organisationsnummer -hantera kvitton Tycker du att detta låter intressant? Ansök redan idag, vi rekryterar löpande!