OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
När nu fler och fler kunder upptäcker glädjen och nyttan av att handla secondhand, söker vi en ny medarbetare till Lindra Sickla.
Nyttan med det som säljs i Lindras butiker är flerfaldig och vi är stolta över alla positiva effekter: När bra saker får en andra chans att komma till användning och ge glädje i ett nya sammanhang, så bidrar det samtidigt till en minskad miljöbelastning. All försäljning inom Lindra Second Hand bidrar dessutom till att Human Bridge biståndsarbete med sjukvårdsutrustning till mottagare med stora behov. Det är vi extra stolta och glada för att få vara en del av.
Arbetsuppgifterna i butiksbiträdestjänsten är huvudsakligen :
Ta emot leveranser av varor (från vår beredning och sortering)
Prismärka varor
Plocka fram varor i butik, ställa på hyllor, galga och hänga kläder
Sköta kassan och hantera köp, presentkort, tillgodokvitton etc
Hålla ordning och städa i butiken
Hjälpa till med skyltning och exponering
Välkomna, möta och hjälpa kunder, svara på frågor och informera
Vara behjälplig vid öppning och stängning
Butiken Lindra Sickla har öppet 7 dagar i veckan. Arbetspass på schema förekommer inom tiderna:
10-20 på vardagar
10-18 på lördagar
11-17 på söndagar
Vi både lyckas och trivs bäst när vi hjälps åt - och just därför ser vi fram emot att få välkomna en ny medarbetare till vårt arbetslag.
Välkommen med din ansökan så snart du tänkt till om detta är ett jobb och sammanhang du vill vara en del av.
Kollektivavtal finns och datum för tillträde till tjänsten är snarast möjligt. Vi tillämpar provanställning.
Urval och intervjuer genomför vi löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Maila CV och personligt brev till helena.edberg@lindra.se snarast.