OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Chefsassistent/Administrativ assistent hos Linguacom kommer du främst att arbeta tillsammans med Linguacoms vd.
En viktig del av din roll kommer att vara att sammanställa administrativ information i samband med anbud i offentlig upphandling samt uppföljning av avtal.
Utöver det så kommer du att att arbeta med mail- och kalenderhantering, resebokningar och koordinering kring detta. Du kommer också att arbeta med förberedelser inför ledningsmöten med presentationsmaterial och agenda samt protokollföring etc.
Du kommer också att koordinera såväl interna som externa resor, event och besök samt vara behjälplig i annat administrativt arbete.
Som chefsassistent kommer du att få varierade arbetsdagar med många olika arbetsuppgifter, resor förekommer i tjänsten. Du kommer att ha internationella kontaktytor och kan även komma att få ansvara för egna projekt på avdelningen.
Kvalifikationer:
I din roll som Chefsassistent / Administrativ assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Inhämta och sammanställa information i samband med anbudsgivning i offentlig upphandling
- Arbeta med avtalsuppföljning
- Mail- och kalenderhantering
- Förbereda möten, agenda och protokoll
- Planera och koordinera diverse event, besök och konferenser
- Övrigt administrativt arbete
Om oss
Linguacom är ett av de ledande språkföretagen i Sverige som förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst kommuner, stat och landsting, men även till privata kunder såsom advokatbyråer, reklambyråer m.m. Vi är idag ca 20 anställda och vi sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss). Vi har funnits i dryga tretton år och vi är just nu en av Sveriges mest ledande tolkförmedlingar.
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan och CV till oss.
Rekrytering sker löpande och provanställning tillämpas.