OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering, interim management, omställning och jobbcoachning. Vi har hjälpt stora och små företag, i glesbygd och i storstad sedan 1996. Våra kunder finns inom både privat och offentlig sektor. Vi har mer än 10 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens! Beskrivning: Vi söker för kunds räkning en administratör av dokument ingående i verksamhetsledningssystem. Exempel på arbetsuppgifter kan vara att registrera och publicera dokument i LiveLink. Du kommer även arbeta med att distribuera och arkivera dokument inom verksamheten. Kundens dokumenthantering sköts på flera olika orter vilket kan innebära resor. Kvalifikationer: Du som söker bör ha goda kunskaper i LiveLink och Frontpage. Du bör också ha goda kunskaper i Word, PowerPoint och bildhantering. Som person är du noggrann och har en god kommunikationsförmåga. Du bör trivas med att arbeta både enskilt och i team. Goda kunskaper i svenska och engelska är nödvändigt för att klara av tjänsten. Anställningsform: Visstid Sysselsättningsgrad: Heltid Arbetstid och lön: [Dagtid/Fast lön Övrig information: Intervjuer och urval sker löpande Välkommen in med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Forslund, Kandidatansvarig
Hans-Olof Jonsson, Rekryteringskonsult Kornboden
070-681 32 70
Joel Eriksson, Konsultchef
063-194346
Christoffer Sjöstedt,
Joel Eriksson, Konsultchef
Joel Eriksson, Kandidatansvarig
063-194346
Robert Nilsen,
063-19 43 30
Camilla Enarsson, Konsultchef
063-19 43 30
Linda Forslund, Kandidatansvarig
019-689 01 32
Jens Olsson, Rekryteringskonsult
060-7890501