OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Assistansproffsen arbetar vi efter devisen "att vara sitt bästa jag, varje dag". Det innebär att ge våra kunder och medarbetare de förutsättningar som behövs för att kunna göra ett bra jobb. Det innebär också att själv ta ansvar för att göra ett bra jobb. Våra kunder och medarbetare ska känna sig väl omhändertagna och lyssnade på. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv, helt enkelt att leva som andra.
Om rollen
Vi förstärker nu vårt team och söker nu en driven och relationsskapande kollega till vårt kontor med placering i Linköping.
Som rekryterare bistår du kund- och personalansvariga med rekrytering av personliga assistenter till våra assistansteam. Du arbetar självständigt med rekryteringsprocessens alla delar så som annonsering, urval, intervjuer och referenstagning. Du är ett stöd för kund- och personalansvarig vid anställning och planering av uppstart hos kund. Du kommer att ingå i ett team bestående av flera kund- och personalansvariga.
Vi tror att du som söker är
Vi tror att du har en väl utvecklad social förmåga, du trivs där människior finns. Du kan ta egna beslut men att du vågar ta hjälp när det behövs ser vi som viktiga framgångsfaktorer. Du är kommunikativ och har en förmåga att uttrycka dig, både i tal och skrift, på väldigt god svenska och gärna även engelska. Likaså har du förmågan att organisera och prioritera då arbetstempot till och från varierar. Du har ordningssinne. Vi är ett tajt team så du behöver trivas att jobba tillsammans med andra.
Du är trygg och självgående som person samt vet hur man kommunicerar med rekryterande chefer, kandidater och kollegor på olika nivåer. Hög professionalitet och flexibilitet, en inlyssnande attityd, ansvarskänsla och leveransförmåga.
B-körkort krävs.
Om tjänsten
Heltid (möjlighet finns till deltid) med tillträde efter överenskommelse. Provanställning på 6 månader kan bli aktuellt med avsikt att tillsvidareanställa. Vi erbjuder ett friskvårdsbidrag på 5000 kr för dig som tjänsteman samt andra förmåner. Månadslön.
Ansökan
Är du sugen på att vara ditt bästa jag på jobbet - varje dag tillsammans med oss i vårt team?
Tveka då inte att skicka din ansökan till oss snart som möjligt,
dock senast den 31/8.
Vi kommer givetvis att ta registerutdrag vilket du i förväg kan beställa genom www.polisen.se i deras E-tjänst där du loggar in med Bank-ID.
Har du frågor är du välkommen att kontakta
Verksamhetschef Johanna Andersson, tfn 070-399 05 12.
Vi undanber oss vänligt med bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Inger Broman
0141-21 21 50
Annika Carlswärd
0141-21 21 50
VD Göran Ekh
0141-21 21 50
070-622 07 89
Inger Broman
0141-21 21 50
Annika Carlswärd
0141-21 21 50
072-521 21 51