Ljungbybostäders nästa Bovärd, är det du?

Ljungbybostäders nästa Bovärd, är det du?

Arbetsbeskrivning

*
Ljungbybostäder AB är den största aktören på bostadsmarknaden i Ljungby kommun, med ca 1 350 lägenheter och 200 lokaler i orterna Ljungby, Lagan, Lidhult och Ryssby.
Bolaget ägs till 100% av Ljungby Kommun, och idag är man 25 anställda som arbetar med att ge god service åt alla sina hyresgäster.

Nu söker vi dig som vill bli en del av teamet för drift och underhåll, och som vill axla rollen som Bovärd i ett av Ljungbybostäders bostadsområden.

Om tjänsten
Som bovärd är du Ljungbybostäder AB:s ansikte mot hyresgäster och kunder i ett av bostadsområdena.
I denna roll är du en av företagets viktigaste personer, med eget ansvar för ditt fastighetsbestånd.
Bovärden ansvarar för hyresgästkontakter samt skötsel och tillsyn av fastigheterna.

Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter innefattar bla:
- att verka som kontaktperson för hyresgästerna i ditt område
- att samordna entrepenörer för drift, skötsel och underhåll
- att utföra och hantera mindre reparationer
- att beställa, registrera och avregistrera arbetsordrar i handdator
- beredskapstjänst på rullande schema

Vi söker dig som
Du har kanske några års erfarenhet av tekniskt arbete, inom exempelvis underhåll, reparation eller liknande. Funktionsförståelse för fastighetstekniska system kommer göra arbetet enklare för dig. Har du el-behörighet, VVS- eller ventilationskompetens är det meriterande.

Har du istället kunskaper och erfarenheter av grönyteskötsel, typ parkskötsel, kan även det vara starkt meriterande.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet. Du möter många hyresgäster under olika omständigheter och måste besitta en god social kompetens. Du kan hålla många bollar i luften och planerar ditt arbete enligt principen frihet under ansvar. Det viktigaste är att du under alla omständigheter kan vara serviceminded så att hyresgästerna känner att du finns där för dem.

Du måste ha körkort för personbil och itvana.

Är du Ljungbybostäder AB:s nästa Bovärd? Tveka inte att söka nu!

Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 1 juni 2022

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Fastighetstekniker | Lernia | Norrköping

Fastighetstekniker | Lernia | Norrköping

23 december 2024

20 december 2024

Projektledare för ungdomssatsning – gör skillnad 2025

Projektledare för ungdomssatsning – gör skillnad 2025

19 december 2024

19 december 2024