OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Liselotte Lööf Entreprenad söker en ”spindel i nätet” - administratör
Liselotte Lööf Entreprenad AB är ett bolag som ingår i LL Bolagen, en företagsgrupp som erbjuder sina kunder kostnadseffektiva miljölösningar inom återvinning, avfallshantering, trädgård-/markanläggningar, vinterunderhåll, fastighetsunderhåll samt klotter och sanering. Koncernen befinner sig i en intressant fas med offensiva ambitioner för en fortsatt stark tillväxt och utveckling.
Om rollen
Vi ser fram emot att förstärka vår verksamhet med en ny kollega. Du kommer med utgångspunkt från våra uppdragsgivares krav/förväntningar planera samt följa upp det dagliga arbetet inom ramen för uppsatta mål och riktlinjer.
Du får en spännande, viktig och varierad roll där mycket av din tid kommer läggas på att ansvara för administrationen och rapporteringen kring våra olika uppdrag. Då du är en del av klotterteamet kommer ett nära samarbeta med övriga kolleger både på kontoret och ute i fält vara vitalt.
Du kommer till en prestigelös och entreprenöriell företagsgrupp med en härlig vi känsla.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
· Rollen är sammanhållande och innebär även ett samarbete med andra avdelningar inom LL Bolagen såväl som med underleverantörer för att lösa kunduppdraget.
· Administrativa uppgifter enligt fastställda ramar och riktlinjer.
· Ordermottagning, fakturering, uppföljning och statistikhantering.
· Aktivt initiativtagande i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot uppdragsgivare.
· En del i uppgifterna kommer vara utvärdera dagens system och potentiellt delta/leda arbetet med att implementera nytt systemstöd.
· Kontakter med våra uppdragsgivare inom ramen för leveransen.
Din profil
Vill du vara med och ta ansvar för vår framtid i branschen som gör skillnad. Då har du kommit rätt!
Som person ser vi att du har en stark drivkraft, är flexibel och serviceinriktad samt kan arbeta både självständigt och i grupp. Vi fäster stor vikt vid ansvarskänsla, ordningssinne och struktur samt att du har en positiv inställning och ett lösningsorienterat förhållningssätt där du gillar att vara spindeln i nätet.
Erfarenheter från sanerings-/klotter branschen är meriterande.
Vi ser även att du är van vid ett högt arbetstempo och en god datorvana.
Välkommen med din ansökan
Låter det här som en tjänst som passar dig?
Tveka då inte att skicka in ditt CV och ett personligt brev till sofia.kindstrom@llbolagen.se snarast möjligt men senast den 10 juli 2022.
Intervjuer sker löpande. Anställningen kommer börja enligt överenskommelse.
Har du frågor eller funderingar rörande tjänsten så är du välkommen att höra av dig till
Sofia Kindström, HR-chef, 070-401 46 23 eller sofia.kindstrom@llbolagen.se. Du kan även vända dig till Peter Stenlund, 070-528 88 24 eller Peter.stenlund@llbolagen.se