OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LL Bolagen är en företagsgrupp som erbjuder sina kunder miljö- och kostnadseffektiva lösningar inom huvudområdena avfallshantering och återvinning, drift och underhåll av markanläggningar, vinterunderhåll, lättare anläggningsarbeten, fastighetsunderhåll samt sanering. Koncernen befinner sig i en intressant fas med offensiva ambitioner för en fortsatt stark tillväxt och utveckling.
Vill du vara med och ta ansvar för vår framtid? Då ska du arbeta i vår bransch. Vårt arbete är konkret, men många glömmer att det också är i vår bransch som de stora utmaningarna och satsningarna görs. Det behövs för att en viktig del av vår infrastruktur ska fungera både idag och långt in i framtiden.
Vi söker dig som är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och drivs av att skapa samt upprätthålla goda relationer.
Här präglas arbetsmiljön av goda möjligheter att få vara med och påverka.
Dina arbetsuppgifter
Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
Följa upp och administrera kundserviceärenden.
Din profil
· Social och glad person som trivs i kontakt med andra människor
· Trivs med och drivs av att skapa resultat, och leverera med hög servicegrad
· Van att arbeta med dator, och programvaror såsom Microsoft Office etc.
· Skriver och talar svenska
· Vi ser gärna att Du har kunskap/erfarenhet av återvinning och avfallshantering
Du utför dina arbetsuppgifter med noggrannhet och hanterar stressade situationer på ett lugnt och metodiskt sätt samtidigt som du har ordningssinne och lätt för att samarbeta.
Positivitet och framåtanda är viktiga egenskaper för att lyckas i rollen. Miljöbranschen är också mer och mer aktuell i samhällsdebatten, och därför behöver du vara en god ambassadör för LL Bolagen.
Ort: Stockholm, Frihamnen. Flytt planerad under slutet av Q1 till Tyresö.