LOCAL PROCESS EXPERT (SERVICES & SOFTWARE SUPPORT)

LOCAL PROCESS EXPERT (SERVICES & SOFTWARE SUPPORT)

Arbetsbeskrivning

Malmö, Sverige
Reference No: WD-0010814
Vad söker vi?
Vi söker nu en medarbetare för rollen som Local Process Expert i Services & Software i Service & Software-teamet på vårt huvudkontor i Hyllie.
Vi söker en analytisk person som vill driva processförbättringar inom Hiltis affärsområde Service och Software. Vi söker efter en person som vill utvecklas, tillföra nya perspektiv och bidra med innovativa idéer.
Vilka är Hilti?
Är du ny i branschen kanske du inte har hört talas om oss. Vi förser den globala byggsektorn med branschledande verktyg, teknik, programvara och tjänster. Vi har en stolt historia, som byggts under 75 år, och ett starkt varumärke världen över, främst tack vare våra banbrytande produkter och exceptionella service. Med 30 000 människor i över 120 länder är vi en perfekt plats för dig att visa oss vad du går för, när du utvecklas, växer och formar din karriär.
Vad innebär rollen?
Upprätthålla våra tjänster och kommersiella mjukvaror samt vara med i utvecklingen av dessa.
-Hålla dig uppdaterad och kunnig inom våra kommersiella mjukvaror och vara den man vänder sig till med svårare frågor.
-Säkerställa att områdets processer fungerar och håller hög kvalité, samt vara med och skapa och utveckla rutiner/processer inom affärsområdet.
-Samordna och stötta support-teamet i komplexa kundärenden och frågeställningar.
-Vara direkt stöd till kunder, för att utveckla och säkerställa affärsområdets långsiktiga försäljning, lönsamhet och kundens framgång.
-Som processexpert vara länken till E- hubbens motsvarighet samt vara en del av att på regional och global nivå utveckla vårt affärsområde.
-Säkerställa att nationella avtal som tecknas implementeras och efterlevs
-Teamet spelar en viktig roll i kontakten med våra kunder och vår försäljningsorganisation. Fokus i ditt arbete är att aktivt hitta lösningar på kundens utmaningar och vara den samordnande länken i kedjan. Våra kunder förväntar sig enastående service och ett personligt bemötande. Som en del av vårt högpresterande team är ditt jobb att främja våra starka kundrelationer för att skapa lojala affärspartners.
Hilti Svenska AB har under flera års tid varit på listan för Sverigesbästa arbetsplatser. 2014, 2015,2016, 2018,2019 & 2020 utsågs vi tillSveriges bästa arbetsplats i kategorin stora organisationer.
Vad erbjuder vi?
Vi ger dig alla förutsättningar för att nå framgång i din roll - utomordentlig utbildning samt nära coaching och stöd från chef och kollegor. Du kommer att möta en unik kombination av självständighet och kamratskap där du är en del av ett inkluderande team. Vi har förtroende för att du gör vad som krävs för att leverera enastående resultat. Ge det lilla extra så säkerställer vi utvecklings- och karriärmöjligheter.
Varför ska du söka?
Vi har en utmärkt mix av människor och erfarenheter i våra team. Några av våra duktigaste medarbetare började på Hilti utan erfarenhet från branschen. Framgång på Hilti handlar om teamwork och förmåga, oavsett din bakgrund. Vi eftersträvar stort kundfokus och är serviceinriktade med ett stort intresse för att bygga relationer. Vi erbjuder ett brett flexibilitetskoncept med friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, pensionsgrundande bonus samt andra förmåner.
Vi önskar att du:
Har god analytisk förmåga och besitter ett öga för detaljer.
Har viljan att arbeta med kontinuerliga förbättringar och utveckling av komplexa processer.
Stort intresse för teknik och förmågan att lätt lära sig nya IT-system och mjukvaror.
Har kunskap och förståelse i affärssystem, med fördel i SAP.
Är van vid att bygga nätverk och effektivt planera ditt arbete för bästa möjliga utfall.
Har förmågan att planera ditt eget arbete och att på egen hand förstå vad som behöver göras och prioritera.
Förmågan att skapa rutiner och processer från grunden och även påverka på hubbnivå för att gå igenom förändring.
Har goda kunskaper i MS Office.

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Vi arbetar med löpande urval. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Olofsson, Services & Software Manager, +46 702 26 22 90.
Intresserad av att få reda på hur Hilti arbeta med mångfald och inkludering? https://careers.hilti.se/sv-se/om-oss/mangfald-inkludering

Sammanfattning

Postadress

Hyllie Stationstorg 31, 215 32 Malmö
Malmö, 21532

Liknande jobb


Release Manager

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024