OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som inköpare arbetar du i nära relation med försäljningsavdelningen, projekt- och maskinavdelningen för att möjliggöra korrekta inköp och leveranser till företagets olika projekt. Du ansvarar för att Logimarks behov av material köps in i rätt tid, till rätt pris och med rätt kvalitet. Du har koll på marknad och prisbild och är en viktig del i att vi kan leverera det vi lovar.
Du deltar kontinuerligt i företagets projektmöten för att på ett bra sätt kunna planera inköpen.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Du ska som inköpare:
Sköta pris- och avtalsförhandlingar.
Hantera hela inköpsprocessen, från början till slut.
Arbeta självständigt såväl som i team.
Hantera löpande beställningar, både projektrelaterat och mot lager.
Bevaka och följa upp leveranser.
Ha kontakt med leverantörer både i Sverige och utomlands.
Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.