Logisk ekonomiassistent till Schenker

Arbetsbeskrivning

Temp Team ger företag personlig service vid rekrytering till fasta tjänster samt vid behov av tillfällig personal för längre uppdrag.Schenker Logistics AB är Schenkerkoncernens bolag för tredjepartslogistik i Sverige.Genom Schenker har vi tillgång till ett av världens ledande nätverk inom transport och logistik.Schenker Logistics AB har 450 medarbetare och en omsättning på en halv miljard SEK.De arbetar aktivt med arbetsmiljöfrågor och uppmuntrar och stödjer såväl män som kvinnor i företaget som vill utvecklas och ta större ansvar. Logisk ekonomiassistent till Schenker Vår kund vill hyra en öppen ekonomiassistent av oss i tre månader.Stor möjlighet till förlängning och tillsvidareanställning efter dess finns för rätt person.Tjänsten är på heltid med tillträde omgående efter överenskommelse.Vi söker Dig som sedan tidigare har erfarenhet från ekonomisysslor såsom kund- och leverantörsfakturor etc.Dina arbetsuppgifter innebär kontering, mycket kund- och leverantörskontakter samt kontakter med andra avdelningar och bolag inom Schenker-koncernen.Har du erfarenhet från SAP affärssystem är detta ett plus.Vi söker Dig som är öppen, social med god känsla för ordning och reda och noggrannhet.Det är viktigt att du tycker om att ge service.Engelska är ett krav då företaget ingår i en internationell koncern.Naturligtvis är du duktig på att arbeta i Officepaketet.Stämmer detta in på Dig, skicka din ansökan snarast till: e-post.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 5 september 2008
  • Ansök senast: 5 oktober 2008

Liknande jobb


14 november 2024

14 november 2024

Fransktalande ekonomiassistent till vår kund!

Fransktalande ekonomiassistent till vår kund!

14 november 2024

14 november 2024