OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en flexibel[logistik administratör till en av våra kunder. Arbetsuppgifter I dina nya arbetsuppgifter ingår ordermottagning, utleveransbevakning, uppföljning och fakturering. Ditt arbete kommer även att innefatta många kontakter, såväl internt som externt. För att klara av arbetet krävs noggrannhet, stresstålighet och servicetänkande Utbildning/Erfarenhet Vi tror att du som söker tjänsten har lägst gymnasiekompetens. Vi söker dig som tidigare arbetat med order, logistik eller kundtjänst. Vidare[har du goda kunskaper inom Excel och har mycket god datavana. Erfarenhet av systemet Movex är meriterande. Vi tror att du har en god förståelse för logistikflöden. Personliga egenskaper Då vårt kundföretag arbetar i team med högt tempo och en stor bredd av arbetsuppgifter lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Tycker du att detta passar in på dig vill vi givetvis gärna veta mer om dig. Tjänsten söker du i första hand genom att registrera ditt CV i vår CV-databas via länken nedan. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Beatrize Olsson
+46 72-988 9804
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Marin Matohanac
+46 72-988 9605
Tomas Östman
+46 729889611
Joanna Lindgren
+46 72-988 9603
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Erik Stenback
+46 214702420
Mustafa Salih
+46 729889612
Erik Stenback
+46 122269608
Mersiha Durakovic
072-988 96 06