Logistik inom administration och försäljning.

Logistik inom administration och försäljning.

Arbetsbeskrivning

Ledig tjänst inom administration och försäljning.


Nu letar vi efter en administrativ assistent/försäljare med början omgående.
Arbetsuppgifter:
Som administrativ assistent/försäljare består dina huvudsakliga sysslor av: försäljning av stenbänkskivor, förhandsofferter, beställningsbekräftelser, beställning av varor, telefon samtal och andra administrativa uppgifter.


Utbildning/ erfarenhet:
Som försäljare är du vårt ansikte utåt. Det krävs därför att du är en trevlig och utåtriktad person som har lätt för sig att tala med nya människor. Goda kunskaper inom det svenska språket i både tal och skrift är ett måste samt så måste du behärska engelska i både tal och skrift.
Du måste även minst ha avslutat en gymnasieutbildning.
Datorn är en central del av verksamheten och vår viktigaste arbetsredskap, vi förutsätter därför att du har god datorvana. Vi kommer att utbilda dig i de program som vi använder.


Är du intresserad av ett utåtriktat och omväxlande arbete där du ges möjlighet till både eget ansvar och självständigt arbete? Är ett aktivt miljöarbete och hög kvalitet viktiga ledstjärnor för dig?
Tillsvidare heltids anställning med provanställning i 6 månader.
Arbetsplats är i vårt showroom i Stockholm City eller i Kungens Kurva.


Vi tar emot ansökan via e-post: career@kitchens.se
Ange referens: administrativ assistent/försäljare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Paul & Badran Group AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 2 april 2022
  • Ansök senast: 2 maj 2022

Postadress

Sibyllegatan 22
Stockholm, 11442

Liknande jobb


21 december 2024

Senior logistikkoordinator

Senior logistikkoordinator

20 december 2024

Logistikpersonal/förråd

20 december 2024