Logistik Materialhantering Pahlén Upplands Väsby

Logistik Materialhantering Pahlén Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Din nya tjänst
Detta är ett ansvarsfullt säsongsarbete från NU till september. Stor chans till fast tjänst då vår kund Pahlén går mycket bra.

I rollen som ansvarig för utleveranser till kund kommer du vara en viktig länk mellan logistik & kundservice. Du är personen kunderna möter vid hämtning av produkter.

Andra förekommande arbetsuppgifter är:

- Följa upp Service Level Agreement mellan logistik & distribution
- Delta i kundservicegruppen
- Ansvara för och följa upp utleveranser, planera dagens och kommande leveranser.
- Ansvara för att rätt produkter förbereds för utleverans


VI söker dig som arbetat i en likande roll tidigare och/eller så är du nyexaminerad logistiker och vill lära dig logistik "på riktigt". Pahlén går mycket bra och har stort behov av att hitta nya medarbetare och stora chanser finns för dig som vill utvecklas. Du arbetar vanlig dagtid, med fördel börjar du kl.07.00.
Du erbjuds anställning på Thalamus och vi erbjuder dig månadslön, försäkring, kollektivavtal och givetvis kan du ha semester i sommar, dock inte 5 veckor då det är en säsongsanställning. Vi hoppas på din förståelse.

Hjärtligt välkommen att söka jobbet på ett framgångsrikt bolag i närheten av Upplands Väsby.

Läs gärna mer om Pahlen här: www.pahlen.se

Din bakgrund
Personen vi söker har arbetat i en likande roll tidigare eller så har du akademisk utbildning inom logistik/inköp. Meriterande med erfarenhet från tillverkande företag. Med fördel har du arbetat i ett eller flera större ERP-system. Meriterande med någon form av teknisk erfarenhet, exempelvis pumpar, rör, ventiler etc. För denna tjänst behöver du kunna tala och skriva på både svenska och engelska.

Du som person
Profilen på personen är prestigelös, engagerad, driven och flexibel. Du vet med dig att du passar i en trevlig, snabb och kundfokuserad miljö. Strukturerad, organiserad och effektiv är ord som beskriver dig bra.
Vi ser denna roll som en perfekt instegstjänst för dig som är i början av din logistiska karriär.

Din ansökan
Hjärtligt välkommen att skicka in din ansökan och har du frågor ringer du till Christer Johansson på Thalamus 070-296 56 44 eller till Ida Sebitli 073-856 53 74. Söker tjänsten gör du lämpligast via vår hemsida eller annan lämplig annons. Sista ansökningsdag är 28/2-22

Intervjuer kommer att ske fortlöpande och kan du börja omgående blir vi extra glada.

Vi ser fram emot att få läsa din ansökan.

Vi erbjuder dig
Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal(IT/ telekomavtalet inte bemanningsavtalet), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm.

På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret.

Din nya arbetsgivare
Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik.

Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län.

Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Thalamus IT Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Postadress

Gustavslundsvägen 137
Stockholm, 16751

Liknande jobb


Kundorder och Produktionsplanering

Kundorder och Produktionsplanering

22 december 2024

Aftermarket Specialist

Aftermarket Specialist

12 december 2024

Reservdelsansvarig till Geomek

Reservdelsansvarig till Geomek

3 december 2024