Logistik och inköpssupport på deltid

Logistik och inköpssupport på deltid

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och noggrann student med intresse för medicinteknik? Vill du vara en del av ett innovativt företag inom medtech-branschen? Sök tjänsten redan idag – urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN

Företaget är en innovativ och framåtblickande verksamhet, specialiserat på utveckling och försäljning av avancerade medicintekniska produkter. Företagets huvudprodukt är en revolutionerande biopsinål, designad för att användas tillsammans med endoskopi, vilket gör det möjligt för läkare att ta vävnadsprover på ett säkrare och mer effektivt sätt. Biopsinålen, som säljs styckvis och steriliserad, tillverkas och distribueras till sjukhus runt om i Europa. Företaget har redan etablerat samarbeten med fem sjukhus i Europa och ett i Norge och deras mål är att ytterligare sprida tekniken och förbättra diagnostiken för patienter över hela världen.

Som Logistik och inköpssupport kommer du att vara en central del av teamet med ansvar för logistiken kring produkterna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära att planera, boka och kontrollera frakt av produkter, kontrollera lagret, utföra mottagningsinspektion på inkommande varor samt planera och beställa kalibreingsaktiviteter.

Du erbjuds
- En spännande och varierad roll i ett dynamiskt team
- Möjlighet att få insikt i och erfarenhet av medicinteknikindustrin
- En chans att vara delaktig i spridningen av en produkt som kan göra stor skillnad för patienter

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Packa produkter som ska skickas och skriva ut transportdokument samt boka transport
* Skapa och bifoga invoice vid försändelser utanför EU
* Vid mottagning av produkter följa arbetsinstruktioner för att inspektera och granska produkterna
* Säkerställa att lagerförhållanden är inom godkända nivåer


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning och tar examen tidigast januari 2026
- Har erfarenhet av Excel och Word
- Har intresse för medicinteknik
- Besitter en god systemvana

Det är meriterande om du
- Studerar inköp och logistik eller liknande

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Ansvarstagande
- Samarbetsinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juli 2024
  • Ansök senast: 11 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023