OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter:
Jobbet omfattar flera olika delar varav en del inom logistiken är orderhantering, transportbokning och fakturering. Inköp av indirekt material, packemballage och övriga inköp ingår.
I tjänsten ingår även samordna kvalitetsarbetet och driva förbättringsarbetet framåt liksom viss administration kring bl.a. miljöarbetet.
Tjänstens omfattning är 60%, men kan för rätt person med utvecklingspotential utvecklas till heltid.
Eftersom vi är en liten organisation kommer du även att vara back-up för andra på kontoret.
Din profil/kompetens:
VI söker dig som kan arbeta brett i den lilla verksamheten och uppskattar omväxlande arbetsuppgifter. Vi tror du är nyligen utexaminerad från en teknisk utbildning eller söker ett arbete som inte innebär hela arbetsdagar. Du kan arbeta med både logistik, teknik och kvalitet och vill utveckla dig i dessa färdigheter.
Svenska och Engelska i både tal och skrift är ett krav.
Vi erbjuder dig:
AQ är ett värderingsstyrt och spännande företag med korta beslutsvägar och prestigelös atmosfär. Hos oss får du möjligheten att utvecklas vidare i en dynamisk koncern där initiativrikedom och genomförandeförmåga uppmärksammas och belönas. Vi värdesätter korta beslutsvägar och tror på att arbeta tillsammans för att uppnå goda resultat.
AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt.
Din ansökan:
Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. dock senast 12 November. Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef Per Wedel via e-post: per.wedel@aqg.se
Vi ser fram emot din ansökan!