OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LOGISTIK- OCH ORDERHANTERARE TILL BYGGFÖRETAG I UPPSALA
Är du en serviceinriktad person som brinner för en bra kundupplevelse? Drivs du av struktur, logistik? Har du erfarenhet från byggbranschen eller liknande och vana av att hantera många ärenden samtidigt? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du bland annat att hjälpa våra kunder, chaufförer och lagerpersonal via telefon och mail. Du kommer i första hand ha hand om förfrågningar, order, leverans- och transportbokningar samt diverse andra frågeställningar. Du agerar även support för den interna organisationen med planering och logistik i olika ärenden. Beroende på säsong kan arbetsuppgifterna variera en del.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Hantering av flödet kring lastning lossning
Lägga och hantera ordrar
Bokning av transporter
Besvara och lösa supportärenden per telefon och mejl till våra kunder
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi lägger alltid stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör trivas med att jobba strukturerat i ett högt tempo. Du kommer ingå i ett team om 15 personer och det är därför viktigt att du trivs att samarbeta med andra, samtidigt som du tar eget ansvar över arbetsuppgifter. Vi söker dig som motiveras av att arbeta med kunder, är en van telefonanvändare och kan sätta dig in i logistikflödet, orderhanteringen, och den administration som medföljer. Du är en strukturerad och serviceinriktad person som är van att arbeta självständigt och strukturerat i flera affärssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet från bygg, logistik, mark, VA eller liknande.
Vi söker dig som har:
Erfarenhet från logistikhantering
Kunskap i orderhantering
God telefon och datorvana, erfarenhet från att arbeta i system
Erfarenhet av administrativt arbete
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
OM TJÄNSTEN
Företaget sitter i ljusa fina lokaler i Uppsala. Arbetet kommer att ske på arbetsplatsen och arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid till och med december 2024 med stor chans till förlängning. Du kommer att ingå i ett härligt team som värderar en god gemenskap.
ÖVRIGT
Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Varmt välkommen med din ansökan!