OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett av de mest etablerade och erfarna bemanningsföretagen i Stockholm. Vi erbjuder uthyrning, rekrytering och entreprenad och har tjänster inom kontor, ekonomi, lön, HR och sälj/marknad. Vi är auktoriserade medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en logistikadministratör för inhyra ca tre månader till ett kundföretag i norrort. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av leveransbevakning och kontinuerlig kontakt med kunder och leverantörer. Det ingår även inköpsbevakning och i viss mån kan det förekomma inköp. Du kommer att sköta all administration kring utleveranser samt registrera ordrar som inkommer via mejl och telefon. För tjänsten ser vi gärna att du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du bör besitta gymnasiekompetens samt ha goda kunskaper i det engelska språket. Som person bör du vara noggrann, ansvarsfull och strukturerad. Du måste kunna arbeta självständigt och vara proaktiv. Dessutom är det viktigt med en hög servicemedvetenhet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719