OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som en av de ledande tillverkarna av absorberande inkontinenshjälpmedel gör Attends livet bättre för människor varje dag. Med många års erfarenhet och en fantastisk utveckling har Attends vuxit till ett globalt bolag med hög teknisk nivå. I Aneby vi har centrum för utveckling, produktion och distribution av våra produkter. Produkterna är utvecklade med hjälp av den senaste teknologin och de skapar trygghet och frihet i vardagen för personer som är i behov av våra produkter. På så sätt värnar vi om hälsa, värdighet och komfort, vilket vi känner oss stolta över. Våra kärnvärden är flexibilitet, omtanke och nytänkande vilket skapar en arbetsmiljö där vi utvecklas och bryr oss om varandra.
Som logistikadministratör ansvarar du för kundservice, orderadministration och distribution för vår europeiska marknad i syfte att tillgodose våra kunders behov av produkter samt leverans- och produktinformation. Du arbetar inom vår Supply Chain-organisation som innefattar kundservice och produktionsplanering.
Vi söker dig som är intresserad av arbete inom Logistik och som uppskattar kontakt med såväl nationella som internationella kunder, vilket förutsätter goda språkkunskaper; svenska och engelska flytande både i tal och skrift. Tyska/Franska/Spanska är meriterande.
Meriterande är också om du har tidigare erfarenhet eller utbildning inom logistik samt är en van användare av MS Office.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter drivkraft, ansvarstagande och god kommunikation. Du har lätt för att samarbeta med människor i din omgivning samt har en god planerings- och prioriteringsförmåga. Arbetet innebär växlingar mellan rutinuppgifter och snabba beslut, något som ställer krav på en hög grad av flexibilitet.
Tjänsten är ett vikariat/visstidsanställning t o m 2023-03-31
För ytterligare information angående tjänsten, kontakta Sr Logistics & Customer Service Manager Åsa Hall, 0380-477 91.
Välkommen med din ansökan senast 15 mars.
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi har gjort våra medieval i denna rekrytering så vi undanber oss att bli kontaktade av annonssäljare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Evelina Ek
0380-475 00
Ledger Manager Martin Helgstedt
0380-47579
Production Support Manager Egon Stammler
0380-477 36
RA/QA/HS&E Manager Andreas Adolfsson
0380-47648
Category Manager Mattias Wilner
0380-475 05
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 82
HR Manager Sweden Linda Särbring
0380-476 30
HR Specialist Evelina Ek
0380-475 00
Redovisningschef Gunnel Hellström
0380-475 20
HR Manager Linda Särbring
0380-476 30