Arbetsbeskrivning
Företagspresentation Vi på Unik Resurs söker nu en driven och engagerad Logistikadministratör för vår kund i Lund. Som en del av kundens team kommer du att arbeta med 24-timmars nödtjänster inom Integrated Network Europe-området, där du leder expressleveranser till kunder som står inför akuta problem på sina anläggningar. Här får du chansen att säkerställa de bästa logistiska lösningarna på kortast möjliga tid.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Dina arbetsuppgifter inkluderar:
- Koordinera expressleveranser till distributionscenter, marknadsföretag och slutkunder.
- Ansvara för fakturering och hantering av relevanta exportdokument.
- Utvärdera alternativ vid brist på material.
- Säkerställa att transporter sker i rätt tid.
- Samverka nära med lagerpersonal och transportföretag för att hitta de bästa lösningarna för kunden.
Din profil Kvalifikationer:
- Utbildning inom Supply Chain Management, Teknik eller Företagsekonomi.
- Erfarenhet av sjö- och/eller flygfrakt.
- Goda kunskaper i SAP och Microsoft Office.
- Flytande engelska, både i tal och skrift.
- Förmåga att hantera konflikter och en stark vilja att förstå kundens behov.
Personliga egenskaper:
- Analytisk och lösningsorienterad.
- Lugn, flexibel och stresstålig.
- En sann lagspelare som trivs i samarbete med andra.
Vi söker dig som kan leverera under press och alltid sätter kundens behov i fokus. Är du en logistisk problemlösare som vill bli en del av ett engagerat och framåtsträvande team? Då kan detta vara rätt roll för dig!
Om anställningenTjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos Unik Resurs med placering hos kund i Lund. Självklart har vi kollektivavtal och olika förmåner så som friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.
Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.
Vårt erbjudande:
- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.
Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!
Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
- Daniel Stålbäck och nås på 073 042 31 22 eller på daniel.stalback@unikresurs.se
- Madeleine Sandberg och nås 0704 10 63 98 eller på madeleine.sandberg@unikresurs.se
Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite, #LI-Hybrid eller #LI-Remote.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84